NLC sa:
Vilka SRAM drev är det? Jag har nyligen monterat
* SRAM PowerGlide Chainring 110mm - 46 + 48 + 50 Teeth for Force 2012, Rival + Apex
* SRAM PowerGlide Chainring 110mm - 34 + 36 + 38 Teeth for Red Black Edition, Force, Rival + Apex
(som de heter på Bike24) på en 3D24-vev men med en mix av klingbultar från KCNC och Rotor (för de satt på innan jag bytte drev).
Har också monterat ovanstående lillklinga med SRAM PowerGlide Chainring 110mm 50 + 52 Teeth for Red Black Edition, Force 2013 på en 3D24-vev med P2M-spindel och klingbultar från KCNC.
Om du vill kika vet du var de står ;-)
Lilla klingan är SRAM PowerGlide Chainring 110mm - 34 + 36 + 38 Teeth for Red Black Edition, Force, Rival + Apex
Stora klingan misstänker jag är SRAM PowerGlide Chainring 110mm - 46 + 48 + 50 Teeth for Force 2012, Rival + Apex (och det står 50/36 på den, så frågan är om ramperna är kompatibla med en 34T). Den är silverfärgad och inte svart som den verkar vara numera så den har säkert hängt hos Sivert ganska länge...
Har inte haft tid eller möjlighet att montera av klingbultarna från min P2M som är monterad på andra Rotor-vevar för en kontrollmätning. De som sitter där är troligen SRAM originalbultar från hedenhös. Nu när jag tänker efter har jag klingbultar på ett gammalt SRAM Red-vevparti, så det är inte säkert att jag behöver fixa nya bultar pronto.
När det gäller referensexemplar så tittar jag gärna på det när jag lånar lagerpressen ;)