Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såg ut som han räddade sej med ett litet hopp, va det meningen va det grymt snyggtPaletti hade tur i sin krasch
Speciellt när man har samma väder här utanför fönstret.Fy fan vad jag tycker att det är skönt att sitta inomhus och titta.
Tvungen att göra lite te för jag fryser av att se dem.
Ja, potatisen till sommarnubben måste ju få bra förutsättningar.Å andra sidan är jag nästan glad att det kommer lite regn i Sverige. I alla fall i de trakter jag tillbringar tid har det känts väldigt torrt i marken.
Behöver kanske inte vara 4 grader samtidigt som det regnar bara.Å andra sidan är jag nästan glad att det kommer lite regn i Sverige. I alla fall i de trakter jag tillbringar tid har det känts väldigt torrt i marken.
Precis, ingen mer mer "skogsbrandssommar" som 2018 vill vi haÅ andra sidan är jag nästan glad att det kommer lite regn i Sverige. I alla fall i de trakter jag tillbringar tid har det känts väldigt torrt i marken.
Även om det är en halvdag känns det lite tidigt att tulla på grappan.Är väl i och för sig inte så otrevligt att sitta här i fåtöljen med brasa tänd i kakelugnen och samtidigt kika på girot.
Emilia Fahlinvem är det som sitter med RV, i kommenteringen?