miyatafarfar
Aktiv medlem
Giro d'Italia, 2026, 9-31/5
Åkte Milan i backen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Milan typ lägger sig ner bara. Ingen direkt krasch.Åkte Milan i backen?
Jag gillar Sean men har ibland lite svårt att förstå vad han säger.Sean Kelly...jösses...det är som att lyssna på målarfärg som torkar.
Han filmar bara.Milan typ lägger sig ner bara. Ingen direkt krasch.
Deras första grand tour. De har ju kört rätt mycket klassiker även förra året men glor man inte utbrytningar så har de inte synts jättemycket (förutom Kubis en del mestadels i mindre etapplopp).Med risk att skämmas, är Unibet Rose Rockets nya på den här nivån? Ser riktigt starka ut hittills men kan inte minnas att jag sett dom tidigare.
Det är väl spons men... Garmin har väl kommit ifatt på senare år rent storleksmässigt, tidigare var ju Garmin som tegelstenar/iPad jämfört med en liten smidig Wahoo BoltVarför verkar så många av proffsen köra Wahoo-datorer istället för Garmin? Är det spons eller preferens? Tycker mig nästan se samma sak på instagram när jag följer proffs där.
Man vill ha en stor dator!!!!!Det är väl spons men... Garmin har väl kommit ifatt på senare år rent storleksmässigt, tidigare var ju Garmin som tegelstenar/iPad jämfört med en liten smidig Wahoo Bolt![]()
(ok, en lätt överdrift)
som verkar vara upp i v3 nu
Visa bilaga 830553
Jag skulle vilja ha en modern uppföljare till Edge 130/130+ som backup. Tror Marianne Vos kör någon 130 fortfarande.Man vill ha en stor dator!!!!!
Dummer!!!!!
Garmin Edge MTB kör ju ett gäng proffs för att den är liten och nättJag skulle vilja ha en modern uppföljare till Edge 130/130+ som backup. Tror Marianne Vos kör någon 130 fortfarande.
Attans vad Discovery+ langar in reklam i appen. Var det inte reklamfritt som var argumentet?
Har man inte behövt mecka med tidigare. Då har det alltid funnits en reklamfri stream att välja.Jag kollar via webläsare på pc. Då är det bara att klicka "Tillbaka"-pilen, och sen på Live-sändning, för att skippa.
Det blev väl nedlagt 2024 här i sverige men lever kvar i andra länder. Förmodar att det inte läggs jättemycket resurser på appen längre. Gällande fipplandet för att slippa reklam alltså. Och att ”avtalet”/”erbjudandet” om reklamfritt inte gäller längre när tjänsten officiellt inte finns kvar. Om man vill slippa reklam helt får man väl köra HBO Max, tyvärr.Attans vad Discovery+ langar in reklam i appen. Var det inte reklamfritt som var argumentet?