Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PocVad är det för hjälm?
Japp. 3:e POC-hjälmen. Sköna.Måste vara Ventral lite isf?
![]()
Cykelhjälm Poc Ventral Lite Uranium Black Matt
Ventral Lite är hjälmen för tillfällena då varje gram räknas. Med en vikt under 200 gram har varje aspekt av den här hjälmen utvecklats för att erbjuda bra skydd till lägsta möjliga vikt. Med Ventral Air som utgångspunkt har skalets struktur uppdaterats för ökad styvhet, samtidigt som vikten har...www.bikester.se
Intressant om kosten.
Verkligen, hade gärna sett en djupare analys av det där eftersom jag själv äter den kost som hon frångick. Kan dock tänka mig att elitidrottare har lite andra behov med kosten än en själv (:
Hon har väl haft ätstörningar, så då kanske vegetarisk kost blir extra svårt för just henne. Troligen enklare att få i sig tillräckligt med energi om man äter kött och fisk.
Här är en artikel som påstår att rätt vegetarisk kost är minst lika bra för immunförsvaret:
![]()
Vegan och elitidrottare – en bra kombo
Allt fler elitidrottare väljer att leva veganskt. Många har varit skeptiska, men all forskning tyder på att du kan prestera precis lika bra på växtbaserad kost som på blandko...www.marathon.se
denna tråd ska du bege dig till https://happyride.se/forum/threads/2023-uci-mountain-bike-world-cup-xco-xcc-xcm-dhi-edr.3695664/Någon som vet hur vi kan se loppen iår?
Så FRUKTANSVÄRT tråkigt att RB tappade rättigheterna. Deras produktion va grymt bra. Sen givetvis största pluset att det var gratis och lättåtkomligt. Gjorde det lätt och roligt att följa mtb för en som inte varit inne i sporten så länge.
Länka gärna till säsongens tävlingsdatum:)
Var inte alla förkylda typ hela 2022 efter att ha gömt sig inne under corona? Känna som att alla runt omkring inkl jag själv var förkylda extremt mktteam 31 hade åtminstone förr en kock/dietist med sig ut på tävlingarna, men det varierar nog rätt mkt från lag till lag, inte alls samma resurser som på landsvägssidan.
Klart det går att bara äta vegetariskt, men är man ute och reser mycket så kan det förstås vara ett extra krångel som tar på krafterna. Hon var ju (subjektivt sett iaf) förkyld rätt mycket förra året, så har hon hittat nåt som hjälper mot det är det väl bra.
Betydligt större merit att komma 5a dagen efter.......Verkar som det gick bra . Iaf långt bättre än vad jag trodde .
Ser ut att hängt med 7 ? av 10 varv om man kollar varvtiderna..
Kinnekulle Energi-loppet
stiming.com
samma sekund som vinnaren.Betydligt större merit att komma 5a dagen efter.......
Med huvuddelen av svenska elitklungan bakom.
Visa bilaga 621825
De Rosa tror jag :)För övrigt vad kör hon på för cyklar i landsväg? Ibis har väl inte landsvägs och tempocyklar?
Var ser du detta?Nu är de samlade igen nästan. Så Jenny borde ha detta..
I twitterlänken här ovanför och så visste jag hennes försprångVar ser du detta?
Finns en sträcka hemma i torsång som de mäter tiden på. Vad jag hörde krossade hon tiden där…
Jag har ett väldigt tekniskt segment i Erstavik där hon har varit förbi. Klasskillnad!Finns en sträcka hemma i torsång som de mäter tiden på. Vad jag hörde krossade hon tiden där…
Fast just local legend är väl ändå en kategori där man kan slå henne, och andra betydligt starkare cyklister. Man måste bara vara ihärdig.Vissa smällar är lättare att ta än andra.
För mig räcker det att ta en eller två turer med fatbike på vintern. Räcker oftast att ha åkt en gång i mars för att få vara local legend på ett 10-tal stigar i flera månader.Fast just local legend är väl ändå en kategori där man kan slå henne, och andra betydligt starkare cyklister. Man måste bara vara ihärdig.![]()