[Kalender] SBR #38 - CFBC - This is how we do it!

Ett perfekt sätt att fördriva en lördag. Fina men utmanande sträckor. Stort tack till alla som har arrangerat.

Tack som tusan alla som fixade detta.
Minst lika kul som det var skitkläskigt.

Har har visserligen bara hunnit cykla i huvudstaden än, men det här är lätt dom bästa nedfarter jag kört!

Jofa Television kanske inte kan tävla med mediajättarna cykelkanalen.se när det kommer till produktionsvärde, men Jofa Television är trots allt först ut med rörliga bilder från dagen! Inga cyklister skades under filmen, däremot skadades några andra nära Jofa Television inte hade mobilen redo. Läk väl!

Bra racing pöjkar!

Här kommer bilder: https://photos.app.goo.gl/JneHwf3ZtjZA67bk7

SBR-38-014.jpg

SBR-38-028.jpg

SBR-38-051.jpg

SBR-38-059.jpg

SBR-38-065.jpg

SBR-38-067.jpg

SBR-38-031.jpg

SBR-38-055.jpg

jofahjalm sa:
Jofa Television kanske inte kan tävla med mediajättarna cykelkanalen.se när det kommer till produktionsvärde, men Jofa Television är trots allt först ut med rörliga bilder från dagen! Inga cyklister skades under filmen, däremot skadades några andra nära Jofa Television inte hade mobilen redo. Läk väl!

Fet raw-edit Jofa!

Tack för en fantastisk dag ute på vad som kan vara några av Stockholms bästa stigar...
Migrän höll mig borta från spåren och därmed slapp jag även gipsvagga denna gång.?

En gigantisk applåd till alla stigfixare i CFBC, utan dem hade inte alla dessa spår varit farbara idag.

RESULTAT:
Visa bilaga SBR#38 - Overall.pdf

Jag har två deltagare där några sträckor har allt annat än logiska, Så Grinell & Millnik.. Kontakta mig på PM så skall vi pussla ihop tiderna om ni nu kört de sträckorna där tiderna är knas.. för tider finns men de går inte att sammanställa utan att veta.

Serietabellen blir nästa att uppdatera
Vi ses på nästa RACE!!!

jofahjalm sa:

Episk mediabevakning :D

EDIT: Hann inte få med i ordinarie inlägg. Men som vanligt när CFBC arr’ar, grymt jävla premium med stigfix! Härligt att få köra Henkes o mina Gömmar-spår i så ”mint conditions”, samt så klart få känna DÖDSBRANTENS adrenalin rusande tjusning... ??

Ses allihopa på nästa race!
(Hörde ngt om slutet på juli...?)

Senast ändrad:
Stämmer in i hyllningarna, allt var toppklass idag! Stort tack till alla arrangörer från CFBC!

Även tack till alla som pallrar sig ut med kameran och agerar media!

jofahjalm sa:

Grymt Jofa vision!

Tack CFBC för en grymt härlig dag! Även om jag var långsammare ån jag hoppats på.

Senast ändrad:
Tack för ännu ett grymt SBR, riktigt kul och spännande sträckor och härligt gäng. Extra surt att jag inte kunde fullfölja hela. Trots hjälp av Jimmel, Niklas och övriga i gruppen jag körde. Tyvärr gjorde jag två taktiska missar som gjorde att jag tvingades bryta. Det första var lathet att inte lägga om till riktiga Enduro ostar igårkväll utan behöll mina spez 2,6or. Det andra var klantighet att släppa ut lite luft efter testvarvet för att öka greppet som var rackarns slipprigt bitvis. Det straffade sig redan vid bron på SS2 på racet med dubbelpunka, fick springa halva sträckan i mål. Satte i slang i bak och pumpade mig fram till SS3 i hopp om att framdäckets gucka skulle täta men det höll inte ens hela SS3 så där bestämde jag mig för att kasta in hannduken och lovade aldrig mer ett SBR utan endurodäcken, två slangar och minst tre patroner :-)

Faan så grymt.. ? Undrade vem som sladdat upp mina bakgårdsbanor när jag kom dit igår afton....? Helt missat att detta var på G.. Men mina små alternativa avslut hade ni avstått ?

Snefan sa:
Faan så grymt.. ? Undrade vem som sladdat upp mina bakgårdsbanor när jag kom dit igår afton....? Helt missat att detta var på G.. Men mina små alternativa avslut hade ni avstått ?

Åh, är det du som fixat till där i Gömmaren!? Såg ju hur kul ut som helst med små gap-hopp m.m. :D

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp