XTRMNTR
Aktiv medlem
Lackeringstråden
Jag har använt Car-rep 2k klarlack till flera projekt och tycker den är toppen. Även deras Primer är riktigt bra.Spraymax 2k Epoxy är riktigt bra och lätt att jobba med (om du målar med burk). Finns på hlstore.se till bra pris.
När det gäller klarlack sen. Har inte provat den själv, men på burk har ju HL-store tagit in det finska märket car-rep 2k som du inte måste aktivera och därmed göra slut på allt inom 48 h, eller slänga resten. Annars är även där spraymax att rekommendera. Vad gäller färgval, är min rek att undvika Montana gold. Finns mycket bättre ”riktigt” bilfärg på sprayburk.
Spraypaint Car-Rep 2K PU Clear Coat High Gloss 500ml
Spraypaint Car-Rep 2K PU Clear Coat High Gloss 500ml är extremt hållbar och bildar en UV-beständig film. Den är lätt att applicera och bildar omedelbart en djup och fin yta utan risk för dropp. Den kan appliceras på lösningsmedelsbaserade och vattenbaserade baslacker. Dammtorr på 20 min, torr...
Spraypaint Car-Rep 2K EPOXY Primer 500ml
Spraypaint Car-Rep 2K EPOXY Primer 500ml med rostinhibitorer (motverkar rost) skapar en vatten- och lufttät film. Den bildar ett extremt vällimmat lager på spackel, som kan appliceras direkt på primern utan slipning. Den bildar ett extremt väl sammanfogat lager på kitt, på metaller, inklusive...