OT vilken Cuban (eller annan cigarr röker ni nu)

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 54554
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 54554

Guest
Gissar att de flesta är renlevnadsmänniskor här på forumet men några fler livsnjutare lär det väl finnas. Så vad röker ni. Jag tog en vällagrad Cohiba Coronas Especiales för att fira in våren.
3091909E-9211-4388-A9D4-08B5F8BCC410.jpeg

Tyvärr ingen. Jag vill röka fet cigarr från Kuba och se skönt avspänd, solbränd och småfet ut, men lyckas inte. Jag har varit på flera av fabrikerna, provrökt diverse sorter, jag har till och med fått rulla en egen ute på någon mindre odling på landet och varje gång jag varit på ön har jag testat. Med tillräckligt med rom i blodet ser jag som bäst ut som en fjortis som försöker impa på polarna, men som helst vill kräkas. Avundsjuk.

Tyvärr ingen. Jag vill röka fet cigarr från Kuba och se skönt avspänd, solbränd och småfet ut, men lyckas inte. Jag har varit på flera av fabrikerna, provrökt diverse sorter, jag har till och med fått rulla en egen ute på någon mindre odling på landet och varje gång jag varit på ön har jag testat. Med tillräckligt med rom i blodet ser jag som bäst ut som en fjortis som försöker impa på polarna, men som helst vill kräkas. Avundsjuk.

Kanske borde du testa lite vällagrade. Färska kubaner är tuffa ?

Tillbaka
Topp