Radera tråd

Radera tråd
IMG_20160702_192426563.jpg

Nån håller på att radera Contan!
Titta så han krympt!

Radera tråd
ratatosk sa:
Vill någon vara snäll och radera granen som ligger över en ledning mellan norr om uppsala? Tåget kan inte köra innan det är raderat.
Bredvid mig sitter två glada barn och en trött arg mamma. Först ger hon dem varsin cola sen kräver hon att de ska sitta stilla på sina säten o skäller på dem när de inte lyckas. Kan den som raderade hennes goda humör lämna tillbaka det genast, samt ge ungarna nåt att leka med?

Ni skulle ha cyklat. Utmattade barn kivas inte.

Radera tråd
Uppdatering: tåget står kvar. Granen raderad, men tågen framför oss är ännu inte raderade.
Mammans humör vet jag inget om, men de raderades alla till ett annat tåg. Innan dess hann jag lekleda barnen litegrann. Övervägde att gå o köpa en pysselbox åt dem, men det räckte att leta efter en kapsyl o torka av dem cola o prata lite så var en halvtimme raderad, och sen raderades de. Att ge dem stryk är inte min stil, hellre mamman isf. Hon var grinig o hårdhänt över gränsen tyckte jag.

Radera tråd
fhloston sa:
ratatosk sa:
...hellre mamman isf. Hon var grinig o hårdhänt över gränsen tyckte jag.

Expressens löp:

"Cyklist spöade ensam mamma, du kan aldrig ana vad som hände sen"

"Cyklist satte sig på tåg. Du kan aldrig ana vad som hände sen."
Cyklist får pengarna tillbaka o gratis fika, halva tåget för sig själv. 4 timmar sent var väl överdrivet, det räcker med en timme för att få pengarna tillbaka .

Radera tråd
Är det Bigmollo?

I övrigt tycker jag man får skylla sig själv om man går på det där. Är ju inte ens i närheten av trovärdigt. Men det är klart, mänskligheten upphör aldrig att förvåna.

Radera tråd
GoranS sa:
Är det Bigmollo?

I övrigt tycker jag man får skylla sig själv om man går på det där. Är ju inte ens i närheten av trovärdigt. Men det är klart, mänskligheten upphör aldrig att förvåna.

Jag återkommer med recension så fort jag fått hem grejorna :)

Håller med, men samtidigt önskar jag att alla dom där skojarna buras in på livstid.

Radera tråd
Väntar på två leveranser, båda med FedEx, en från Apidura och en från nåt Taiwan-tjohejsan (hållare för Z2). Inget har hänt på trackingen på snart 1 timma, inte klokt! Helt olidligt.

Ska jag starta en tråd "Hur dåligt kan det bli? FedEx levererar inte...", vad säger ni? Eller kanske ge dom nån halvtimma till?

Radera tråd
Radera tråd
Nu blir förvirrad. Har för mig att gabbeon kom fram till att väsentligen alla djur var getter - hur kan det då ha varit en ekorre? Det borde ju också vara en get!?

Radera tråd
GoranS sa:
Nu blir förvirrad. Har för mig att gabbeon kom fram till att väsentligen alla djur var getter - hur kan det då ha varit en ekorre? Det borde ju också vara en get!?

Den är iofs död. Ligger strax efter Spångbro på rygg i vägkanten. Så nu är det nog bara getter kvar.

Radera tråd
Kan någon vänligen radera betongen och blytyngderna ur mina ben? Och, vänligen, radera den extra nsprutningskanalen för mjölksyran när du ändå är igång. Jag har tillräckligt av den varan i normala fall och behöver inte trippel dos!

Radera tråd
GoranS sa:
Kan någon vänligen radera betongen och blytyngderna ur mina ben? Och, vänligen, radera den extra nsprutningskanalen för mjölksyran när du ändå är igång. Jag har tillräckligt av den varan i normala fall och behöver inte trippel dos!

Farbror skall inte cykla fortare och längre än vad kroppen önskar... ?

Tillbaka
Topp