Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ratatosk sa:Vill någon vara snäll och radera granen som ligger över en ledning mellan norr om uppsala? Tåget kan inte köra innan det är raderat.
Bredvid mig sitter två glada barn och en trött arg mamma. Först ger hon dem varsin cola sen kräver hon att de ska sitta stilla på sina säten o skäller på dem när de inte lyckas. Kan den som raderade hennes goda humör lämna tillbaka det genast, samt ge ungarna nåt att leka med?
ratatosk sa:...hellre mamman isf. Hon var grinig o hårdhänt över gränsen tyckte jag.
fhloston sa:ratatosk sa:...hellre mamman isf. Hon var grinig o hårdhänt över gränsen tyckte jag.
Expressens löp:
"Cyklist spöade ensam mamma, du kan aldrig ana vad som hände sen"
GoranS sa:Är det Bigmollo?
I övrigt tycker jag man får skylla sig själv om man går på det där. Är ju inte ens i närheten av trovärdigt. Men det är klart, mänskligheten upphör aldrig att förvåna.
me.I.am sa:Någon som testat?
me.I.am sa:Man United har sålt Zlatantröjor för mer än 2 ggr Sky:s årsbudget. Sjukt.
fredrik168 sa:Är denna tråd borta nu????
Skönt!!!Arsozath sa:fredrik168 sa:Är denna tråd borta nu????
Det verkar så...
fredrik168 sa:Skönt!!!Arsozath sa:fredrik168 sa:Är denna tråd borta nu????
Det verkar så...
Peth sa:Behövs månne en omröstning, eller är alla överens om att tråden numera är raderad?
Ja verkligen!Bengt-re sa:fredrik168 sa:Skönt!!!Arsozath sa:fredrik168 sa:Är denna tråd borta nu????
Det verkar så...
Där satt den!
Peth sa:Behövs månne en omröstning, eller är alla överens om att tråden numera är raderad?
NLC sa:
Henrik_E sa:Bara m tråden raderas när de levererar.
me.I.am sa:Henrik_E sa:Bara m tråden raderas när de levererar.
Har uppdaterat trackingsidan några 100 gånger i minuten ett tag nu, borde dom inte fatta att här är en snubbe som har bråttom? But nooooo, ingen reaktion alls :(
Arsozath sa:me.I.am sa:Henrik_E sa:Bara m tråden raderas när de levererar.
Har uppdaterat trackingsidan några 100 gånger i minuten ett tag nu, borde dom inte fatta att här är en snubbe som har bråttom? But nooooo, ingen reaktion alls :(
Jag tror att din order har blivit raderad. Annars är det fasligt OT!
GoranS sa:Getter?
GoranS sa:Nu blir förvirrad. Har för mig att gabbeon kom fram till att väsentligen alla djur var getter - hur kan det då ha varit en ekorre? Det borde ju också vara en get!?
GoranS sa:Kan någon vänligen radera betongen och blytyngderna ur mina ben? Och, vänligen, radera den extra nsprutningskanalen för mjölksyran när du ändå är igång. Jag har tillräckligt av den varan i normala fall och behöver inte trippel dos!
fredrik168 sa:Följde denna med här??
Jeppe_E sa:Klockan är 15:02. Kan någon radera den näemsta timmen, så att jag kan få åka hem och cykla lite?