Tapatalk

WWWille

Medlem
Tapatalk
Köpte precis den utmärkta iPad-appen Tapatalk för att läsa fixedgear.se. Funkar med massor av andra nätforum som Mtbr.com tex. Någon som vet vad som krävs för att Happy skall funka i Tapatalk. Tekniska krav eller licensavgift?
 
Tapatalk
rising skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kommer upp en tråd om det då och då -
> phorum som används på happy stöds inte av
> tapatalk. Sök lite så får du se.


Ok, vad synd. Men Tapatalk kanske utökar sitt stöd till fler plattformar framöver. Man kan ju hoppas.
 
Tapatalk
WWWille skrev:
-------------------------------------------------------
> rising skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det kommer upp en tråd om det då och då -
> > phorum som används på happy stöds inte av
> > tapatalk. Sök lite så får du se.
>
>
> Ok, vad synd. Men Tapatalk kanske utökar sitt
> stöd till fler plattformar framöver. Man kan ju
> hoppas.

Har för mig att jag sett embryon till diskussioner kring detta på andra håll men problemet verkar vara av karaktären "någon annan borde verkligen göra något".

T.ex. så här: http://www.tapatalk.com/forum/showthread.php?t=2574
 
Senast ändrad:
Tapatalk
Vilka är fördelarna med att använda tapatalk jämfört med safari?
Vad är bra? Är det något som är dåligt med tapatalk?

/Pontus
 
Tillbaka
Topp