Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Köpte precis den utmärkta iPad-appen Tapatalk för att läsa fixedgear.se. Funkar med massor av andra nätforum som Mtbr.com tex. Någon som vet vad som krävs för att Happy skall funka i Tapatalk. Tekniska krav eller licensavgift?
rising skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kommer upp en tråd om det då och då -
> phorum som används på happy stöds inte av
> tapatalk. Sök lite så får du se.
Ok, vad synd. Men Tapatalk kanske utökar sitt stöd till fler plattformar framöver. Man kan ju hoppas.
WWWille skrev:
-------------------------------------------------------
> rising skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det kommer upp en tråd om det då och då -
> > phorum som används på happy stöds inte av
> > tapatalk. Sök lite så får du se.
>
>
> Ok, vad synd. Men Tapatalk kanske utökar sitt
> stöd till fler plattformar framöver. Man kan ju
> hoppas.
Har för mig att jag sett embryon till diskussioner kring detta på andra håll men problemet verkar vara av karaktären "någon annan borde verkligen göra något".