Tour De France 2020.
Kan ingen ta och hitta på en corona-dödare - jag vill åka och cykla berg!
Misstänker att det jobbas på det ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan ingen ta och hitta på en corona-dödare - jag vill åka och cykla berg!
Om Sepp hade lyckats peta ner Pogacar till fjärde plats på dagens etapp så hade Pogacar missat 4 bonus sekunder vilket ju hade varit bra för Roglic och därmed i Jumbos intresse. Men möjligt att de kallade ner honom för att hjälpa PR och att han då brände det sista krutet på de något flackare delarna där han tog vind åt PR.Han sade själv att han inte kunde det i intervjun efter loppet, men det kan ju ha varit en anpassad sanning.
Lite sent nu kanske men kul att se hur många av cyklisterna i årets TdF som också (också) använder Strava för att logga träning -
![]()
Strava | Stories
With athlete profiles, training tips and advice, and the latest product updates, Strava Stories is the place to discover the latest content from Strava.blog.strava.com
Anmärkningsvärt att det bara är en Astana-cyklist mot t.ex. hela laget i EF Pro Cycling.
Hittar den inte via eurosportplayer heller men funkar via eurosport.se. Här är direktlänk https://www.eurosport.se/cykel/tour...pp-18_brdeurosport-e14833802c0ch7/video.shtml
Den har jag åkt på skidor. Svettigt då med.Ser att dom passerar La Clusaz idag, där var jag o Per o Peter o cykla mtb för många år sen, typ 2008. I fullface o freeridehojjar o helkitt tog vi liften upp o tänkte oss värma upp med slingan markerad som "XC-track". Vi trampa grusväg i en evighet o tänkte att stigen kommer väl snart. Det gjorde den inte, en mil senare var vi tillbaka vid starten, svettiga som grisar, och det visade sig va längdåkningsbanan vi trampat runt.
Saknas dock potthål för att det skall kännas som på riktigt!Gravel-race!![]()
Det hade blivit samma utgång i alla fall.Äh dom skulle spurtat om det! Trackstand på varsin kant med 200m kvar o sen full fräs. Det hade blivit ihågkommet många år.
Han hade tur som körde på tubdäck.
Stackare som inte har någon lägenhet.