Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte en aning om frågan(expertisens åsikt) men efter att ha punkat tubeless i minusgrader och sölat och nästan förfrusit fingrarna så insåg jag att jag ska köra slang i kyla.Nya spikmattor, 35 mm, skall inhandlas till CX/pendlarhojen. Slang eller tubeless, vad säger expertisen?
Tänker att det är ok om man har med en extra slang att lägga i, precis som resten av året? Eller är det så som du gjorde?Inte en aning om frågan(expertisens åsikt) men efter att ha punkat tubeless i minusgrader och sölat och nästan förfrusit fingrarna så insåg jag att jag ska köra slang i kyla.
JeppTänker att det är ok om man har med en extra slang att lägga i, precis som resten av året? Eller är det så som du gjorde?
Precis som manurhin2 resonerar jag ,Nya spikmattor, 35 mm, skall inhandlas till CX/pendlarhojen. Slang eller tubeless, vad säger expertisen?
Japp!Finns det dubbdäck som är tubeless kompatibla?
Det var precis det jag funderade över.Inte en aning om frågan(expertisens åsikt) men efter att ha punkat tubeless i minusgrader och sölat och nästan förfrusit fingrarna så insåg jag att jag ska köra slang i kyla.
Det där har väl slutat hänt sedan typ 2017? Det hände väl bara med gamla gamla schwalbe.Klarar latexguckan att täta efter dubben som äter sig in runt sportlovet?
Skönt att höra. Jag har dock haft flera dubbpunkor efter -17 (SMW). Det handlar om att när man sänker trycket för kontroll och komfort börjar dubben vicka och ställa sig på kant. Jag började köra dubbfritt bak.Det där har väl slutat hänt sedan typ 2017? Det hände väl bara med gamla gamla schwalbe.
Jag har kört slanglöst på vintern både med marathon och isp men egentligen är det nog inte värt det.
Det är väl det som är förhoppningen!Klarar latexguckan att täta efter dubben som äter sig in runt sportlovet?
den lägsta formen av punkta. sjukt irriterande.Klarar latexguckan att täta efter dubben som äter sig in runt sportlovet?
Inhandlade ett par förra hösten. Mina var inte vikbara. ståltråd i däckets sida. Fick till dem tubless hemma men ett av däcken började läcka ordentligt på provturen. Så det blev att sätta in en slang.Japp!
![]()
Suomi Tyres Dubbdäck Routa TLR W124 42-622 28 Tum
Köp Dubbdäck cykel på Biketown.se ✓ Brett sortiment inom Cykeldelar & tillbehör ✓ Bra priser ✓ Snabb leveranswww.biketown.se
Ett sånt däck har jag också inhandlat, får se hur det däcket fungerar TL när jag väl får tummen ur.Inhandlade ett par förra hösten. Mina var inte vikbara. ståltråd i däckets sida. Fick till dem tubless hemma men ett av däcken började läcka ordentligt på provturen. Så det blev att sätta in en slang.
Tror att däcksidorna är för hårda och oföljsamma för tubless.