Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad blir nästa uppgradering? Pedaler?
Vad blir nästa uppgradering? Pedaler?
Tell me more, tell me more!Då har öhlinaren blivit med bolt-on stänka. Det är lite tight mot däcket med evo gaffeln.
Visa bilaga 405718Visa bilaga 405719Visa bilaga 405720
Tell me more, tell me more!
Coool. Tack! :)Det är den här jag köpt, min är standard som är lite längre.
Jag köpte den från TCM, dom är lite dyrare men hade den hemma i lager.
Ser väldigt trevligt ut!Visa bilaga 405871
köpte denna cykel i tisdags, fick hem den torsdag efter jobbet, det är min första landsväg, oerhört taggad på att komma igång med landsvägscyklande, istället för att cykla distans på en fixed gear.
Vill ha djupare fälgar, så köpte ett par helsvarta prime hjul med 50mm fälg och ett 11 speed sram force PG 1170 kassett, bytte styrkombo till zipp sl sprint stem och ett ritchey ergomax riser drop bars, samt bytte sadelkombo, till en zipp service course stolpe och en selle italia flite ti sadel och ser numera ut såhär:
Visa bilaga 405872
Däcken är 25mm och vet inte hur breda dom blir på fälgen...Ser väldigt trevligt ut!
Vad har du för bredd på däcken? Vad blir bredden på däcken på Primehjulen?
Har du ett skjutmått, så du kan mäta hur brett det blir?Däcken är 25mm och vet inte hur breda dom blir på fälgen...
Snyggt med slammat och kapat styrrör, ser såå mycket bättre ut än innan. ??Visa bilaga 405871
köpte denna cykel i tisdags, fick hem den torsdag efter jobbet, det är min första landsväg, oerhört taggad på att komma igång med landsvägscyklande, istället för att cykla distans på en fixed gear.
Vill ha djupare fälgar, så köpte ett par helsvarta prime hjul med 50mm fälg och ett 11 speed sram force PG 1170 kassett, bytte styrkombo till zipp sl sprint stem och ett ritchey ergomax riser drop bars, samt bytte sadelkombo, till en zipp service course stolpe och en selle italia flite ti sadel och ser numera ut såhär:
Visa bilaga 405872
Har ju tyvärr inte det...Har du ett skjutmått, så du kan mäta hur brett det blir?
Tack, jag är mycket nöjd! Ska ta premiärturen imorgonSnyggt med slammat och kapat styrrör, ser såå mycket bättre ut än innan. ??
Skulle du trampa förbi någon med ett skjutmått, så får du jättegärna ta ett mått på däckbredden.Har ju tyvärr inte det...
Ha ha, Jadu revben, jag är väldigt nöjd med ”den där” smaken är ju som baken. Dock skulle jag föreslå att ett besök hos optikern skulle vara av godo. Be optikern särskilt undersöka ditt tredimensionella seende ;)Bananas var ordet...men hur ska du kunna titta på den där utan att tänka på att det inte är centrerat på toppröret? Bara att kasta på återvinningen och köpa nytt!
Du är inte den första som säger så på senaste tiden...Dock skulle jag föreslå att ett besök hos optikern skulle vara av godo. Be optikern särskilt undersöka ditt tredimensionella seende ;)
Tror jag har likadana hjul (Black Edition), GP5000 25 mäter 26,7 mmSer väldigt trevligt ut!
Vad har du för bredd på däcken? Vad blir bredden på däcken på Primehjulen?
Är du nöjd med MegNeg? Är det en hit?Megneg aircan till Deluxen och 160mm debonair luftfjäder till Lyriken
Har inte kvar hojen men på Birden gjorde den sig fint. Plus i kanten att dämparen ser bra mycket fetare ut ?Är du nöjd med MegNeg? Är det en hit?
Däckavtagare i fiberplast är att föredra ja.Note to self: skaffa däckavdragare av plast, mina metall-dito repar lätt fälgen.
De gamla ventilerna hade ungefär 1 cm plast längst ner medan de nya är av metall hela vägen. Hoppas inte de skaver mot fälgen.
Visa bilaga 414781
Vet inte om man skall kalla det för uppgradering, men nu så sitter den där.
Monterade fjädern på lunchen, så jag tänkte klämma lite på cykeln efter arbetsdagens slut.Känns på ett sätt sjukt att redan ”behöva” uppgradera min Lyrik Ultimate charger 2.1 med nya debon air. Handen på hjärtat: upplever du någon skillnad till det bättre? ?