Dishe
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Fan nu sabbade jag guld-grön-svart temat med röd gaffel, ska nog stå ut ☺
Visa bilaga 426045
Sabbade?? Inte alls, vart skitbra med en brytande sexig ferrari-röd gaffel ju ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan nu sabbade jag guld-grön-svart temat med röd gaffel, ska nog stå ut ☺
Visa bilaga 426045
Sabbade?? Inte alls, vart skitbra med en brytande sexig ferrari-röd gaffel ju ?
Min OCD sparkar rakt ut men säkert en bättre gaffel än vad du hade innan.
Jofa-godkänd färgmatchning! ?Fan nu sabbade jag guld-grön-svart temat med röd gaffel, ska nog stå ut ☺
Visa bilaga 426045
Kände det var dags att äntligen byta upp mig till 4-kolv så slängde på nya ok ☺
Visa bilaga 429047
Najs, vilka handtag kör du till?
Från 16 / 46 till 17 / 50. Kvalietsuppdatering, i princip samma utväxling. Kul att byta till annat antal kuggar. Dagens lärdom: framdrevet måste vara extrrrrrreeemt centrerat, annars blir det olika slack. Ett framtida projekt är att få till det ännu bättre med bladmått.Visa bilaga 425531.
Kedjans spänning varierar något när man trampar runt. För att den inte ska variera krävs extrem precision.Menar du att har olika kedjespänning? Skulle också vara intresserad hur man löser det dilemmat på min SS.

Förmodligen sist på detta men kör nu tubeless även på landsvägscykeln.
Förvånansvärt smidigt och bra så här långt.
Visa bilaga 416112
Visa bilaga 433902
Uppgraderade dämparen till en SR Suntour TriAir 3CR (typ nästan exakt DVO Topaz) från en polare som haft den liggandes till ett projekt som aldrig blev av. Väldigt bra first impressions!
Kul om suntour börjar göra bra grejer!
/T
Nya växlar till Crossen/GravelnVisa bilaga 434747
Michelins knottriga, vilken modell blev det? Såg dem hos lbs i veckan och de såg ju trevliga ut.Nya sulor till Swoop:en.Visa bilaga 433278
Det ser inte ut att bara vara en uppgradering där inte! ?
Det ser inte ut att bara vara en uppgradering där inte! ?
Visa bilaga 432542
Fetingen har fått en bluto, riktigt skönt med dämpare. Men White's kolfibergaffel kommer på igen till vintern, jäklar vad lätt den är.