Visa din uppgradering

Manurhin2

Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Hur tycker du det där displaystället funkar med smala racerhjul? Skulle behöva ett par stycken till familjens olika hojar.
Funkar bra, framförallt är dom smidiga att hantera.
Ställer man fötterna lite omlott så går det att förvara utrymmeseffektivt.
Kanon att ta med ut och tvätta i mm...

Michael K

Medlem
Visa din uppgradering
rideway framfälg, brakebooster (hästsko) på bakbromsen, xtr bromsbelägg bak ( är sämre bromsbelägg än mina camo- belägg fram och som jag har på freeride-biken bak: PRO cartridge power brake pads 72 mm) men nu kan jag iaf låsa bakhjulet om man kramar till lite.
schwalbe dh slang 2,1- 3,0 , 290g , 26 tum
både fram och bak, dom här Michelin country dry 2.0 däcken har gigantiskt stora luftkammare jämfört med 2,0 däck från förr.
att Continental slang 190g 26 tum skulle klara upp till 2,5 profil är ett stort skämt, fick punktering av en kant i uppförsbacke med ny slang, nytt däck och bra teknik, inte ens genomslag, 40 psi, ett microhål tömde däcket på luft på ca 15 sekunder:(

Bilagor

trumpeten

Medlem
Visa din uppgradering
Nytt drivpaket (från trött original 2x10 på Kona Hei Hei Race 2016):
XT bakväxel 1x11, 11-46 Sunrace kassett, Garbaruk ovalt 34t klinga fram samt nytt reglage, hölje, vajer och kedja.
Premiärtur idag och känns hur bra som helst.
FFA947DF-735C-444E-B502-F325C61BB66F.jpeg

Kngl19

Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Efter att lyckats landa på en sten och skadat både däck och fälg fick det bli att sno hjulen från andra cykeln. Sen på med ett Vittoria Mota istället fram, Anaconda inserts och Muc-off ventiler! Nu hoppas vi jag kan köra bättre hädanefter 😂

IMG_20201114_142531_312.jpg

IMG_20201114_142701_646.jpg

Bobbysynth

Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Snyggt ! Vart är skärmarna ifrån ?
Det är Bontragers/Treks egna. Inte den vackraste konstruktionen, men funkar helt okej och har ett litet Blendr-fäste på bakstänkan om man har kompatibel lampa vilket är smutt. Jag har den bredaste modellen och den sväljer mina 38mm Pathfinder Pro fint, men mina WTB Resolute på 42mm får inte plats baktill.

Bellyboy

Medlem
Visa din uppgradering
Det är Bontragers/Treks egna. Inte den vackraste konstruktionen, men funkar helt okej och har ett litet Blendr-fäste på bakstänkan om man har kompatibel lampa vilket är smutt. Jag har den bredaste modellen och den sväljer mina 38mm Pathfinder Pro fint, men mina WTB Resolute på 42mm får inte plats baktill.

Okej, tack! Klädde din cykel bra

Kngl19

Aktiv medlem
Visa din uppgradering
(H)jultomten kom tidigt i år! 😁
Efter att ha lyckats buckla en fälg så blev man nöjd över att komma över dessa som ersättare 😊

IMG_20201128_004218_377.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer