Upplever detsamma med Zipp styret, väldigt bekvämt !Nytt styre (och styrlinda). Pro Discover Medium. Formen känns kanon. Framför allt med kort reach och drop. Visa bilaga 450831
Köpte nyss ett likadant styre. Mycket nöjd med måtten. Köpte 44 cm brett.Nytt styre (och styrlinda). Pro Discover Medium. Formen känns kanon. Framför allt med kort reach och drop. Visa bilaga 450831
Köpte nyss ett likadant styre. Mycket nöjd med måtten. Köpte 44 cm brett.
Hur tycker du det där displaystället funkar med smala racerhjul? Skulle behöva ett par stycken till familjens olika hojar.Clipsfäste i sadeln till radarnVisa bilaga 451879
Funkar bra, framförallt är dom smidiga att hantera.Hur tycker du det där displaystället funkar med smala racerhjul? Skulle behöva ett par stycken till familjens olika hojar.
Snyggt ! Vart är skärmarna ifrån ?Pendlarupgrade med nya lampor, stänkor med fäste för baklampa och lösning för smidig integration av framlampan med styrstammen. Visa bilaga 453605.Visa bilaga 453606
Det är Bontragers/Treks egna. Inte den vackraste konstruktionen, men funkar helt okej och har ett litet Blendr-fäste på bakstänkan om man har kompatibel lampa vilket är smutt. Jag har den bredaste modellen och den sväljer mina 38mm Pathfinder Pro fint, men mina WTB Resolute på 42mm får inte plats baktill.Snyggt ! Vart är skärmarna ifrån ?
Okej, tack! Klädde din cykel braDet är Bontragers/Treks egna. Inte den vackraste konstruktionen, men funkar helt okej och har ett litet Blendr-fäste på bakstänkan om man har kompatibel lampa vilket är smutt. Jag har den bredaste modellen och den sväljer mina 38mm Pathfinder Pro fint, men mina WTB Resolute på 42mm får inte plats baktill.
![]()
Bontrager NCS skärmar | Trek Bikes (SE)
Cyklingen blir bättre med Bontrager NCS II-stötdämpare.www.trekbikes.com
Ser lite glest ut mellan dubbarna, tjockisen kunde ju fått en handfull iaf :)Tjockisen fick en present ikväll i form av en ny premium ringklocka för närmare 500 spännlagom till Global Fatbike Day imorgon.
Visa bilaga 456947
Äsch, det blir nog knappt någon is denna vinter. (Däcken levererades faktiskt dubbfria sådär)Ser lite glest ut mellan dubbarna, tjockisen kunde ju fått en handfull iaf :)
Flyttar sig folk snabbare ju dyrare plingklocka som man slår på?Tjockisen fick en present ikväll i form av en ny premium ringklocka för närmare 500 spännlagom till Global Fatbike Day imorgon.
Visa bilaga 456947
När jag cyklar utanför kungliga slottet eller vid Solliden så är det kutym att ha premium-ringklocka.Flyttar sig folk snabbare ju dyrare plingklocka som slår på?
Okej! Du sköter den sysslan själv? Visst inte att man gör så fortfarande. Har en från personalen som cyklar i nära anslutning till mig som ropar "Bered en väg för cykel!". Underlättar mitt liv något enormt.När jag cyklar utanför kungliga slottet eller vid Solliden så är det kutym att ha premium-ringklocka.
Men allvarligt talat så HÖRS den mycket bättre än många billigare, så den är ett förbättrat redskap även ute bland folk.
Hur gillar du pedalerna? Funderar på ett par till DHn fast i rosa såklart.Blev en liten julklapp till min cykel i år
Burgtec Enduro styre, grepp å pedaler samt ny downtube logga från Slik Graphics
Ny styrstam i lila kommer lite senare...
Visa bilaga 461554Visa bilaga 461555Visa bilaga 461556
Bra kört en vända med dem men hade mkt bra fäste med mina 5:10 dojor.Hur gillar du pedalerna? Funderar på ett par till DHn fast i rosa såklart.