Visa din uppgradering
Får jag fråga utifrån ren nyfikenhet:Byggde nytt bakhjul på nya mavic E-XM 430 fälg med slx nav och dt champ ekrar.
Varför DT Champion ekrar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får jag fråga utifrån ren nyfikenhet:Byggde nytt bakhjul på nya mavic E-XM 430 fälg med slx nav och dt champ ekrar.
Nä inget speciellt det fanns hemma i längden jag skulle ha och billiga . Kört dom innan med bra hållbarhet för min åkningFår jag fråga utifrån ren nyfikenhet:
Varför DT Champion ekrar?
Jag tänkte fsktiskt någit i stil med, oj det där var seriösa grejer, denna killen måste ha skills.Svart/Vitt börjar nästa vecka.
Assegai med DH casing, check
Öhlins TTX Air2, check
Charger 2.1 RC2 dämpare, check
Räjs bromsbelägg, check
Visa bilaga 555219
Inga skills, check
Jag tänkte fsktiskt någit i stil med, oj det där var seriösa grejer, denna killen måste ha skills.
Sen såg jag det finstilta.. ?
Äh, men självklart, har man råd så ska man unna sig bra grejer.![]()
Axs, nya gummin, och nya korvar i däcken ?Visa bilaga 548651
Käckt.Svart/Vitt börjar nästa vecka.
Assegai med DH casing, check
Öhlins TTX Air2, check
Charger 2.1 RC2 dämpare, check
Räjs bromsbelägg, check
Visa bilaga 555219
Inga skills, check
Ny grupp och nya hjul på den här godingen.Visa bilaga 552634
Hur många ml rymmer hela cykeln? ??Nya hojen levererades med slangar. Hejdå!
Visa bilaga 555898
Tyckte att ml var enklaste enheten för att jämföra med sealant ?Hur många ml rymmer hela cykeln? ??
Ja så. Men så hade jag bara ca 100ml hemma, så då blev det 2x50.+2x100 ml tätningsvätska. ~200 g?
Ingen alls!Hur mycket tätningsvätska går det i de hjulen?
Ingen alls!
Det var fjädern som var uppgraderingen.
Alla ska visst köra coil nu för tiden.Ingen alls!
Det var fjädern som var uppgraderingen.
Heldämpad med XTR DI2, bike packing-utrustning, ekerreflexer och dork disk. Lite udda.Trek Rumblefish med Di2 XTR drivlina.
Varför göra det enkelt, när det går att komplicera så vackert.
Korrekt uppfattat.Heldämpad med XTR DI2, bike packing-utrustning, ekerreflexer och dork disk. Lite udda.
Ja, rejäla stänkskärmar och ett ordentligt kedjeskydd, just ja, stingpinne och backspegeln på pinne.Ekerreflexerna satte standarden, nu är det bara att gå all in.
Alla sätt är bra utom dom tråkiga ( gammalt djungelordspråk )
Den där adaptern var något nytt! Ser ut att vara en riktigt smart produkt och snygg lösning! ?Nytt för dagen är skivbromsadapter för att kunna använda skivbromsar a2z, funkar kanon.
Sen har pro xcr pro stem
Samt vevparti SLX monterats idag.
Ett par begagnade saintspedaler har åkt på.
Räknar med att den ska vara så gott som klar och redo att ta ut imorgon!
Det är en vanlig is adapter ovanp men du kanske menar vad den håller för?Den där adaptern var något nytt! Ser ut att vara en riktigt smart produkt och snygg lösning! ?
Någon begränsning på hur stor skiva man kan köra med en sådan?
Ja. Tänker mer på hur stark den är. Om man skulle vilja köra större skiva bak och vikten från oket flyttas en bra bit. Hade den klarat det. Eller finns det begränsning på storlek man kan använda.Det är en vanlig is adapter ovanp men du kanske menar vad den håller för?
Nä det finns komponenter så man ska kunna köra ”allt”Den där adaptern var något nytt! Ser ut att vara en riktigt smart produkt och snygg lösning! ?
Någon begränsning på hur stor skiva man kan köra med en sådan?
Varför inte en väggladdare som utöver powerbanken även klarar av att ladda flera av dina apparater samtidigt? Tex BlitzWolf BW-S15 med 6 uttag.Samt en snabb väggladdare för att kunna ladda upp powerbanken snabbt.