Sambal Oelek
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Har redan en sådan ?Varför inte en väggladdare som utöver powerbanken även klarar av att ladda flera av dina apparater samtidigt? Tex BlitzWolf BW-S15 med 6 uttag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har redan en sådan ?Varför inte en väggladdare som utöver powerbanken även klarar av att ladda flera av dina apparater samtidigt? Tex BlitzWolf BW-S15 med 6 uttag.
? fast den kommer jag inte behöva nu, har inte tillgång till vägguttag. Den är annars en självklarhet såhär hemma eller på ett hotellrum.Visa bilaga 560000
Det borde jag har förstått.
Uppgradering eller service?Trimmat fatbiken med ny kedja, klinga och ny/begagnad kassett! Visa bilaga 560690
Visa bilaga 560688Visa bilaga 560689
Både uppgradering och service! :-)Uppgradering eller service?

Om man avbryter mitt i projektet då blir det en grusmullet. Det har jag inte sett så många.
Det här kommer att bli det nya stora känner jag.
Kom ihåg vem som var först, är man en trendsättare så är man ?Visa bilaga 562250
Grullet?Om man avbryter mitt i projektet då blir det en grusmullet. Det har jag inte sett så många.
Det här kommer att bli det nya stora känner jag.
Kom ihåg vem som var först, är man en trendsättare så är man ?Visa bilaga 562250
Ja men det är ju klockrent ju: vill du hänga med hem till mig och kolla på min grullet gullet?Grullet?
Fade-navet är nästan knapptyst ?
Okej hoppas det räcker med lite mer fett då, grymt skönt att det är tyst.Inte länge dock tyvärr.
Jag smörde min nyligen, men den blev inte nästan knapptyst igen. Kanske måste jag använda mer fett.
Sram bakväxel och shimanoreglage !?Sramano-uppgradering (bakväxel och reglage).
Visa bilaga 563706
Funkade bra med shimano-reglaget också men tål verkligen inte dem (eller bakväxeln). XT/XTR är säkert jättebra men lägger ogärna de pengarna på drivlina.Sram bakväxel och shimanoreglage
Du kunde sagt till, så hade vi kunnat byta. Jag är i transformationen från X01/GX till XT ?Funkade bra med shimano-reglaget också men tål verkligen inte dem (eller bakväxeln). XT/XTR är säkert jättebra men lägger ogärna de pengarna på drivlina.
Nu kör jag Sram bakväxel + reglage och Shimano kassett + kedja. Är fast med microspline hjul annars hade jag kört Sram all the way ? Ska prova lite med sram-kedja också hur det funkar.
Jag har bara SLX/Deore till övers så ingen perfekt kontaktannons tyvärr ?Du kunde sagt till, så hade vi kunnat byta. Jag är i transformationen från X01/GX till XT ?
Newmen advanced SL A x 30 i coolfiber, bara bakhjul än då framhjul var slut tyvär.
Fade-navet är nästan knapptyst ?
Viktig uppgradering kom till Serottan idag!
Visa bilaga 555907
Hittade ett framhjul på bike-boarder.de, skiljde typ 1500:- mot om det var R2 också, så det var stor prisdiff på dessa hjul mellan olika sidor. Körde newmens fälgband för slanglöst också, sanslöst bra jämfört med tejp 10 sek montage och snortätt direkt.
Vad tycker du om bike-boarder?
Dom har då och då saker som jag inte hittar hos andra butiker. Men recensioner jag har hittat är ofta inte positiva. Det fanns en butik i staden i Tyskland där jag bodde. Den verkade inte direkt dåligt, men det var något konstigt med den.
Newmen har ju obegränsad garanti på sina hjul så jag utgår ifrån att man kan få hjälp av dom om hjulen går sönder el.dyl.
Ser lätt ut?
Och snabb ?Ser lätt ut?
Lika enkelt montage av slanglöst igen ?Hittade ett framhjul på bike-boarder.de, skiljde typ 1500:- mot om det var R2 också, så det var stor prisdiff på dessa hjul mellan olika sidor. Körde newmens fälgband för slanglöst också, sanslöst bra jämfört med tejp 10 sek montage och snortätt direkt.
Åhå, är Yari en märkbar uppgradering alltså? Jag trodde inte det var någon större skillnad, båda har ju DebonAir och MoCo.En 150mm Yari fick ersätta original 140mm 35 Gold. Blev lite trevligare utgör.
Tycker yarin känns lite styvare. Placebo eller ej? ? 35 gold är ingen riktig Debon air utan någon enklare variant. Den gaffeln verkar dela en del interna delar med 32mm-gafflarna.Åhå, är Yari en märkbar uppgradering alltså? Jag trodde inte det var någon större skillnad, båda har ju DebonAir och MoCo.