Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det nya EX?![]()
Det här blir kul!
Yes, nytt fuel ex C ramkit. Hittade en spricka i den gamla så det blev byte.Är det nya EX?
Ryggsäck? Står inte ut med värmen, det är svettigt nog med POC-ryggskyddet med lufthål i.Snyggt jobbat!
Men, har du tänkt på att hojen blir lättare om du har grejerna i ryggsäcken istället? ?
Vad är det med dåliga väskor? Själv kommer jag returnera denna, den visade sig sakna ”zipper garage” vilket jag inte uppmärksammade på bilden, vilket gör den lite väl regnkänsligJo det har blivit en del byte av prylar senaste dagarna, men nu är jag klar! Den här nya väskan passade inge bra till min sadel. Den är nästan omöjlig att öppna!! Idiotisk. Så den åker tillbaka. Sedan tar jag gamla bettan igen, lite stor men helre det än för liten :)
Visa bilaga 628815
Det jinxade jag ju bra.. Grabben åkte till Järvsö med en kompis... kom hem med punka, en rejält bucklad fälg och en bruten handled ?... Men han var glad ändå, hade kört Kristin, Twist Twist och Itzy Bitzy innan han dumvurpade i Monica ?. Får kanske bli uppgradering till en riktig DH-hoj till honom ist..?.....nu hoppas jag cykeln ska överleva 14-åringens bike-park sommar ?.....
Sitter den inte bättre om du sätter fast den runt stolpen och spänner remmarna runt railsen lite? Så att det hamnar mer horisontellt och sticker ut lite bakom sadeln.Jo det har blivit en del byte av prylar senaste dagarna, men nu är jag klar! Den här nya väskan passade inge bra till min sadel. Den är nästan omöjlig att öppna!! Idiotisk. Så den åker tillbaka. Sedan tar jag gamla bettan igen, lite stor men helre det än för liten :)
Visa bilaga 628815
Den kommer inte mycket längre bak. Det är det som är problemet. Hade den bara gjort det så hade den gått att öppna och då hade man dessutom kunna fästa den runt stolpen. Men nu är den returnerad.Sitter den inte bättre om du sätter fast den runt stolpen och spänner remmarna runt railsen lite? Så att det hamnar mer horisontellt och sticker ut lite bakom sadeln.
Då förstår jag att du skickade tillbaka den. Konstigt att de designat den så.Den kommer inte mycket längre bak. Det är det som är problemet. Hade den bara gjort det så hade den gått att öppna och då hade man dessutom kunna fästa den runt stolpen. Men nu är den returnerad.
Shimano?No more fuckups.Visa bilaga 630578
Men den är såld till södertälje.1a uppstart/funktionstest med stressfläkt
Kanske det var, Södertälje eller Nyköping eller....Men den är såld till södertälje.
Bromsskivor, bromshandtag, ispec/mm på båda sidor, stam, flaskhållare, sadelrörsklämma, topcap/preload.Broms och top cap skruv? Egentligen är det väl inte riktigt ww korrekt att ta med top cap?
Pre-load. Det går ju att köra ut och spara typ 5g?Bromsskivor, bromshandtag, ispec/mm på båda sidor, stam, flaskhållare, sadelrörsklämma, topcap/preload.
Tog bort Shimano låsbrickorna då ti-skruvarna inte har räfflingen för dem, kör loctite istället (viktigt där, skruvar ur sig annars).
Vad är det du menar med topcap?