IM
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Har du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? 😊Fast grejen med Oneupstyret är hur det är konstruerat,
Har du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? 😊Fast grejen med Oneupstyret är hur det är konstruerat,
Det är format för att tillåta mer rörelse vertikalt och därmed upplevas som mer följsamtHar du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? 😊
Har du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? 😊
Det är bra med riktig ”hands on ” feedback 😜Styret är vertikal tunt och horisontellt bredare precis där böjningen uppåt slutar. Det ger vertikal flex, men styret är fortfarande horisontellt styv. Jag var lite skeptisk när jag köpte, men litade på många positiva reviews. Jag kände direkt effekten på första turen: mycket mindre vibrationer vid händerna! Misstänker dock att många andra MTB styre som marknadsförs som komfortabel inte skiljer sig märkbart från vanliga styre.
Visa bilaga 614208
Ta bort dem helt så blir du riktigt snabb. 😂😉Förväntar mig bli en kvart snabbare runt spåret nu. Minst.
Visa bilaga 614359
Nu blev jag inspirerad. 😊”uppgraderade” motionscykeln lite eftersom den kommer vara min ”bästa” vän en lång tid framöver oavsett operation eller inte (experterna kontemplerar fortfarande )
”nya gamla grepp, ”nya”pedaler från min bmx ca1985 , bredare sadel avplockad från gummans cykel (de drog inte jämnt) och lite kärlek till ”datorn ” som har badats i tre decenniers svett , lite T-röd, smärgelduk och nya batterier så vaknade den , nu kan jag se hur kass jag har blivit 😜
Visa bilaga 615085 Visa bilaga 615084 Visa bilaga 615086 Visa bilaga 615087
Jbp har bra priser på fjädrar om du behöver!Handlade också på Bikester
Visa bilaga 616190
Tack! Jag beställde en lättviktsfjäder från starbike som jag hoppas blir bra 😀Jbp har bra priser på fjädrar om du behöver!