IM
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Har du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? ?Fast grejen med Oneupstyret är hur det är konstruerat,
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? ?Fast grejen med Oneupstyret är hur det är konstruerat,
Det är format för att tillåta mer rörelse vertikalt och därmed upplevas som mer följsamtHar du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? ?
Har du lust att upplysa en fåvetande lvg:are? ?
Det är bra med riktig ”hands on ” feedback ?Styret är vertikal tunt och horisontellt bredare precis där böjningen uppåt slutar. Det ger vertikal flex, men styret är fortfarande horisontellt styv. Jag var lite skeptisk när jag köpte, men litade på många positiva reviews. Jag kände direkt effekten på första turen: mycket mindre vibrationer vid händerna! Misstänker dock att många andra MTB styre som marknadsförs som komfortabel inte skiljer sig märkbart från vanliga styre.
Visa bilaga 614208
Ta bort dem helt så blir du riktigt snabb. ??Förväntar mig bli en kvart snabbare runt spåret nu. Minst.
Visa bilaga 614359
Nu blev jag inspirerad. ?”uppgraderade” motionscykeln lite eftersom den kommer vara min ”bästa” vän en lång tid framöver oavsett operation eller inte (experterna kontemplerar fortfarande )
”nya gamla grepp, ”nya”pedaler från min bmx ca1985 , bredare sadel avplockad från gummans cykel (de drog inte jämnt) och lite kärlek till ”datorn ” som har badats i tre decenniers svett , lite T-röd, smärgelduk och nya batterier så vaknade den , nu kan jag se hur kass jag har blivit ?
Visa bilaga 615085Visa bilaga 615084Visa bilaga 615086Visa bilaga 615087
Jbp har bra priser på fjädrar om du behöver!Handlade också på Bikester
Visa bilaga 616190
Tack! Jag beställde en lättviktsfjäder från starbike som jag hoppas blir bra ?Jbp har bra priser på fjädrar om du behöver!
Du borde skriva en varningstext ovanför bilderna! Man får ont i ögonen?Gränsfall mellan uppgradering och fulmeck.. det enda styret med 65mm reach hade tyvärr också ganska oskön form på dropsen, så jag har tittat på hur man skulle kunna göra dom lite skönare. Kom på följande ? det är inte vackert men jag är hoppfull på det är en bekväm lösning!
Visa bilaga 618014
Visa bilaga 618013
Det där är en gravel va? ?Gränsfall mellan uppgradering och fulmeck.. det enda styret med 65mm reach hade tyvärr också ganska oskön form på dropsen, så jag har tittat på hur man skulle kunna göra dom lite skönare. Kom på följande ? det är inte vackert men jag är hoppfull på det är en bekväm lösning!
Visa bilaga 618014
Visa bilaga 618013
Haha åkte också på den men kedjan satt minsann kvar ? gillar fade naven så här långt!Vilken uppgradering! Värd sina hela 5,15 euro och då har jag mer än hälften kvar! Nu är min Newmen Fade frihjul ohörbar på stig. Använde Shimano frihjulfett innan och då låtade det mer. Magiskt att dundra nedför utförslopor och bara höra ljudet av löv och däck som studsar mot rött och sten! Enda nackdel är att jag tror att jag har tappat kedjan varje jag rör vevarmen bäkåt för att klicka i. Singlespeed drivlinan hade redan omärkbart motstånd och nu är den också tyst.
Visa bilaga 619062
Haha åkte också på den men kedjan satt minsann kvar ? gillar fade naven så här långt!
Nu var det dags att slänga på däcken! Jag går mot de flestas kamp om att hitta lättare däck och gör hojen lite tyngre (upplevd vikt, väger aldrig nåt).När man sitter och väntar på brutna revben som ska läka är det kul med upgrades att fördriva tiden med.
Visa bilaga 611413
Jäklar vad snygga de är i kromUt med det gamla och in med det nya ,
snålade ju en gång i tiden köpte en RS35 gold som jag ALDRIG har kommit överens med så istället…
Visa bilaga 624257Visa bilaga 624258
Kan inte bli sämre iallafall (hoppas jag )?
Uppgraderade med rakare styrstam på pizzaräcern (kolla originalstammen, riktigt fult)
Visa bilaga 624680
Det borde man göra ja ?Mycket bättre, men slam that stem!
Snyggt jobbat!Har förvarat några små verktyg i en batteriväska på AM9an i ett par år,
Visa bilaga 624668
jag har hela tiden velat ha en större men det är inte mycket plats, nu hade jag en dag och rastlöshet över så köpte lite galontyg och en dragkedja och gick loss med sax o symaskin. 46 gram + 4 buntband.
Visa bilaga 624670
Plus vad de extra grejerna jag får plats med väger, just nu en 60 gram gel extra. Mellanting mellan fin o fulhack, den blev lite för stor så säckar lite, men dragkedjan löper bra.
Visa bilaga 624671