Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Tänkte mer på det som satt där innan.jag hoppas det räknas, för jag har precis gjort samma sak..
Då är det bara att "uppgradera" ramen för att matchaen kass mobilbild till….Visa bilaga 730564det blev iallafall lite mer ”färg ”![]()
Njae har redan för många hts och aethern är knappt incykladDå är det bara att "uppgradera" ramen för att matcha
![]()
Forge Stainless | Bird MTB // Born in Swinley, Built in the UK.
We set out with one objective for the Forge; make this our most aggressive hardtail ever. The geometry is designed to rail and carve like no other hardtail, it just makes you want to ride aggressively. Combine this with the classic skinny-tubed aesthetic and I don’t see myself riding another...www.bird.bike
Alla cyklar mår bra av att ha åtminstone någon komponent från Paul Components, Phil Wood, RoyceUK, White Industries eller liknandeEndast och enbart för att jag tycker Paul är väldigt charmigt.
En ny ram som tar 50 mm däck
Visa bilaga 741534
ÄshhhAvundsjuk ?
Näe mera lyckönskande.
/Goesta
Du har stor "spacer" under styrstammen. Beror detta på en mer upprät sittställning?Osäkert om det räknas som uppgradering, men nytt styre, stam och linda. Visa bilaga 730499
Det är bara 15 mm (1x10 & 1x5) så inte alls så högt. Ger ett lagom dropp för mig.Du har stor "spacer" under styrstammen. Beror detta på en mer upprät sittställning?
Mata inte trollenDet är bara 15 mm (1x10 & 1x5) så inte alls så högt. Ger ett lagom dropp för mig.
Hur är de där i storlek? Behöver nya vantar och de där ser precis rätt ut, men det verkar svårt att hitta någon butik i närheten som har dem hemma.Visa bilaga 741346
De gamla vintervantarna började bli väldigt slitna efter typ 19 år så jag fick ett par nya.
Finns liknande på XXL också.Hur är de där i storlek? Behöver nya vantar och de där ser precis rätt ut, men det verkar svårt att hitta någon butik i närheten som har dem hemma.
Hoppat på 650b-tåget igen efter köp på Happy. Farsports med dt 240-nav. Komforten på grus är magisk och upplever ökad kontroll generellt så kan stå på lite mer. Snärtigare känsla överlag. Lite mer trampande på platten mellan gruspartierna, men det får man se som bonusträning
om du vill ha lättrullat sätt den feta modellen även bak. har gjort motsvarande byte denna säsong och skillnaden är stor.Visa bilaga 744295
I år blir det brett och greppigt fram och smalt och lättrullat bak på pendlarhojen.
Wow! över en kvarts kilo sparat juTitanaxlar..
Före, efter, efter