trampapådå
Aktiv medlem
Visa din Propain
Tror de är 200h på dämparenheten precis som luft. förutsatt att de är rs super dlx :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men man servar genom att byta olja??Luftburksservice slipper man förstås. Vet ärligt talat inte vad intervallet är men det lär ju stå i manualen.
Men man servar genom att byta olja??
Jag vet inget alls, men har lite tid att läsa in mig.
Jag går själv upp till 29" från 27.5 men tror att just kunna köra snabbare och mindre småbump-känslig kommer göra det roligare. Tyeen verkar dessutom lekfull för att vara en stor enduro. Jag tog med ojedämpare då kritiken var känsligheten i bakdämparen.Jag MÅSTE ha en Tyee, men är så kluven mellan 650 & 29” Jag menar, är det verkligen så kul med en 29” för bröt, hopp o lek?
Ska ialf sälja min Session8 och ett par hörlurar för att finansiera detta har jag bestämt :)
Är medveten om att jag kommer sakna min DH båge, men en Tyee kommer bli betydligt mer använd inser jag och därmed är valet givet.
Är rädd att det där smidiga lekfulla ska försvinna bara även om det är kul att kunna köra riktigt snabbt över bröt o stök, jäkla dilemma detta :/Jag går själv upp till 29" från 27.5 men tror att just kunna köra snabbare och mindre småbump-känslig kommer göra det roligare. Tyeen verkar dessutom lekfull för att vara en stor enduro. Jag tog med ojedämpare då kritiken var känsligheten i bakdämparen.
Jag tror att det är en prioriteringsfråga, vad man gillar mest. Är det hopp och lek 27.5, fart och effektivitet, kör 29". Sen kan det knappast vara som dag och natt mellan dem, så vad man väljer kan det knappast bli helt fel, tänker jag. Men jag har bara testat 29 kort så jag utgår ifrån det jag läst. Många recencenter hävdar numera att 29 faktiskt är rätt lekfull tack vare modern geo...Är rädd att det där smidiga lekfulla ska försvinna bara även om det är kul att kunna köra riktigt snabbt över bröt o stök, jäkla dilemma detta :/
Kan inte sluta kolla på dennaEn Tyee 29" Al är beställd!Visa bilaga 401681är betalad. Med lyrik ultimate + ultimate coil bak, blir spännande. Stod mellan denna och Privateer, samt att jag sneglat på Raaw Madonna v.2 (som dock är för dyr). Då två recensenter valde Tyee över nya Madonna kändes valet enkelt. Hoppas bara jag valt rätt...
Spindrift är den gyllene medelvägen :)Kan inte sluta kolla på denna ❤ Satan vad deras DH cyklar ser grymma ut oxå ?
Det gjorde sig riktigt bra ? Körde du utan primer innan så är det snart borta dock.Kunde inte hålla mig utan knep en sprayburk när jag var förbi biltema och sprayade fjädern röd. Får se hur det håller men blir det massa stenskott, färgflagor eller så, så kör jag lite färgborttagning bara :).
Visa bilaga 403690
Kolla inlägg nr 172 i denna tråden ?Så vem blir först att slå till på Propain’s nya enduro-släde?
Ser för-jäv... trevlig ut må jag säga!!
Se på fan :))
Sjukt prisvärda, fast det måste vara utan dämpare....Se på fan :))
Korrekt! 150 - 575 EU-pengar till beroende på val av dämpare...Sjukt prisvärda, fast det måste vara utan dämpare....
Ja, snyggaste på marknaden enligt mig.Korrekt! 150 - 575 EU-pengar till beroende på val av dämpare...
Men ser ut att vara en riktigt fin ram!
Våga ge efter ?Fan min Ext Storia passar rakt av......måste stå emot?
För att svara på detta:Ser det inte framför mig. Är det inte lockout du menar nu? En plattform som tål att tryckas på är väl rätt stum?
Fan min Ext Storia passar rakt av......måste stå emot?
210x55vad är det för mått på dämparen? Försökte hitta info..
Hell yeah!!
Wow, sjukt snygg!
Wow, sjukt snygg!
När beställde du den?
Kom den på beräknat leverans datum?
Jag beställde sista Jan och beräknas byggas 20 maj...
Ok, grattis!tack ??
Beställde samma dag som den släpptes. Beräknad byggtid var till slutet på mars, sen har frakten tagit typ en vecka.
Ååhh fy fan vad fin hon är din nya kärlek ?
Ok, grattis!
Hur känns byggkvalitet och sånt?
Skulle uppskatta en liten recension eller intryck när du provkört den!!
Man är ju lagom otålig nu i väntan på att den ska komma!!
Aj jag vill också ha 35 mm stam.Ska byta ut lite grejer samt kolla hur lång dropper jag kan klämma i innan det blir provkörning. Men den var bra packad, kanske något lång slang till frambromsen som måste kortas. Tydligen var min 35mm stam restad, så fick en 50mm monterad samt en lapp på tyska att de skulle skicka 35an när den kom in i lager ??
Är den inte provcyklad än?????
Nä, det får vänta någon vecka eller två tills jag fått dropper etc. ?