Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Det är bara att leta på r2-bike. T.ex. Bjorn har 120 kg limit:
Det ska inte vara rättvist!Jag väger ca 2/3 av 100 kg, så om jag har en sadel som väger 200 gr och en 100 kg cyklist en som väger 300 så har vi lika tunga sadlar mot våra respektive kroppsvikter.
Och om jag har en cykel som väger 8kg så kan en 100 kg cyklist ha en som väger 12 kg utan att känna sig förfördelad....
Köpte och testade en liknande Aliexpress-sadel för några år sedan. Mjuk som järnvägsräls.Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
327,09kr 50%OFF | 96g Super Light Full Carbon Saddle MTB/Road Bike Saddle Carbon Rails Bicycle Seat 240*143/155mm
![]()
96g Super Light Full Carbon Saddle MTB/Road Bike Saddle Carbon Rails Bicycle Seat 240*143/155mm - AliExpress 18
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Förslag på lätt sadel med en bredd på ~143mm, som klarar cyklister över 100 Kg?
Har kikat på Berk, Björn, Tune, mfl. Men de har en lägre maxvikt.
Visa bilaga 695340
En gruscykel och på en aeroracer. På gravelcykeln kan valfri storlek på sadelrör användas. Men på Merida Reacto är det en konstruktion som ska medge 7x7mm eller om man vänder på klammern och då 7x9mm rör på sadeln. Den senare passar inte utan att fila ner klammern. Inget jag vill ge mig på.Vad är det för cykel sadeln skall sitta på?