42Hz
Aktiv medlem
OT: Julmust
Oh, kunde ju vart bra!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oh, kunde ju vart bra!
Sen pÄ pucken hÀr, men har du inte provat tycker jag du ska göra det. Enligt mig riktigt god, lite mer vuxen smak men inte spritig. Mer fyllig pÄ nÄgot sÀtt.Blev besviken nÀr jag hÀromdagen sÄg att det bara var bestÀllningssortiment och i kolli om 24. Men det var flaskan, visste inte att det fanns burk och grÀnsen pÄ den verkar vara kolli om 6. Kanske blir en bestÀllning
SpÄr av jÀv kan förekomma.Visa bilaga 806460
I Kalmar?Tjena!
à ker till storstan pÄ fredag, var kan man tjacka en flarra eller tvÄ?
TyvÀrr bara vÀldigt lokalt i Vaxholm.Tjena!
à ker till storstan pÄ fredag, var kan man tjacka en flarra eller tvÄ?
TyvÀrr bara vÀldigt lokalt i Vaxholm.
Du fÄr sÀlja in det bÀttre. Utflykt till kastellet.Tjena!
Jag tror att min fru kommer sÀtta sig vÀldigt pÄ tvÀren om jag föreslÄr att vi ska Äka till Vaxholm för att köpa julmust.
TyvÀrr bara vÀldigt lokalt i Vaxholm.
Dricka julmust?Chocken! Den finns pÄ lager pÄ lokala bolaget! =) Vet jag vad jag ska göra pÄ lunchen...
Testade samma i mÄndags! KÀndes som en blaskig julmust som nÄgon sÀnkt ett par skedar hostmedicin med lakritssmak i.
du fÄr vÀl locka med sjÀlva utflykten, och en bÀttre lunch? osÀker dock pÄ om hotellet med sitt premiumlÀge Àr igÄng efter konkursen.Tjena!
Jag tror att min fru kommer sÀtta sig vÀldigt pÄ tvÀren om jag föreslÄr att vi ska Äka till Vaxholm för att köpa julmust.
Testade samma i mÄndags! KÀndes som en blaskig julmust som nÄgon sÀnkt ett par skedar hostmedicin med lakritssmak i.
HÄll julmustprovning med familjen eller nÄgra kompisar och servera i snapsglasSynd, jag har fÄtt en sÄn flaska.
Jag gillar lakrits, men tycker sÀllan att det funkar med saker "med lakritssmak".
AvrÄder alla för att lÀgga 25 spÀnn pÄ den..Oh, kunde ju vart bra!
Tycker den Àr riktigt godApotekarens julmust sockerfri dÀr Àr det glömt att till sÀtta citronsyra dÀrför smaka den annorlunda i Är.
Tycker det romlagrade Àr lite vÀl romlagrad.
Visa bilaga 807016
Inte sÄ hemsk som förvÀntat, men det blir inte den hÀr pÄ julafton. Att drickas pÄ en parkeringsplats Àr precis rÀtt.
Hur lÀnge bör en Zeunerts stÄ? Jag har ett sexpack 50 cl frÄn 2023 i kÀllaren.Tjena!
Nu var jag bra taskig och satte den emot en femÄrig Zeunerts vilket Àr min klara favorit.
SlÄr den Zeunerts dÄ? Faktiskt sÄ gör den det pÄ en punkt och det Àr till maten. Den lite lÀgre sötman och lÀgre karamellsmaken gör att den passar bÀttre till den feta julmaten.
En femÄrig Zeunerts Àr en karamellbomb med stor fyllighet och nÄgot högre sötma vilket gör att den inte riktigt passar till maten.
(Skiljer faktiskt bara 0,7 gram socker men det kÀnns som det Àr mer. Men bÄda Àr lÄngt ifrÄn Apotekarnes som har 8,6 gram emot 6,0 och 6,7)
Men Àr den bra? Klart den Àr! Lite lÄg fyllighet kanske (mÄste prova en annan fÀrsk imorgon), men det vÀxer till sig med Ären. En trevlig kanelton som avslutning som hÀnger kvar i eftersmaken Àr ett bra tilltag.
NÄgot mer jag önskar? Skulle kunna tÀnka mig lite mer humleton och lite mer kolsyra sÄ man fÄr ett bra fast skum. DÄ Àr vi bra nÀra en perfekt matjulmust.
NygÄrda Humle tycker jag en bra referens nÀr det kommer till humlen, men det Àr sÄ förbannat jÀkla söt (9,4!)
Bra jobbat @TBone jag Äterkommer med nÀsta test om tre Är och ett om fem Är.
Hur lÀnge bör en Zeunerts stÄ? Jag har ett sexpack 50 cl frÄn 2023 i kÀllaren.
HÀr vill jag vÀnligt men bestÀmt meddela att herrn har fel, minns den som godast av alternativen för sex Är sedan.
Bourbon, cognac och nu finns det en variant med humle.Tjena!
Romfat har alltid varit godas, men jag kanske blandar ihop Calva med nÄgon annan, vilka mer varianter har funnits?
Jag gillar ju verkligen Calvados sÄ jag borde ju tyckt om den.
Bourbon, cognac och nu finns det en variant med humle.
Men den hÀr var en riktig fullpoÀngare. Trevlig beska och lite kaffetoner.
Visa bilaga 809144