Den officiella Canyon-tråden
Det är nära nog omöjligt att hinna hugga en av de populärare modellerna på Canyon. Ett tips är appen web alert xp (eller liknande) - bevakar sidan och när sidan ändras (cykel i lager) plingar det till. Jag bevakade både outleten och "vanliga" avdelningen och lyckades hugga en endurace al 7 förra sommaren. Men man måste fan köpa DIREKT, redan veta vad man ska ha. Någon vecka innan mitt köp dök en endurace in, jag tänkte i typ 7.5 minut innan jag beställde - då hann den försvinna.En liten uppdate
canyon lyckades byta modeller inom ett dygn så kontentan är att dom byter färg på cf7 från stealt till röd från röd till stealt inom 24 timmar då kan man fråga sig hur i helvete tänker dom om man skall sätta upp sig på en eller flera modeller i samma segment tyvär så har jag tappat förtroende för dom nu .
Här är mailet jag skickade till dom.
Då var det dax igen satt upp mig i går på 2 nya cyklar i endurance klassen en endurance 7 och en endurance cf 7 cf röd och fin men vad i helvete håller ni på med jag hade även satt upp på en cf7 stealt som har utgått men nu är den plötsligt tillbaka som ett trollslag abrakadabra.
Det går inte att beställa i från er när cyklar försvinner ur sortimentet lika fort som en annan byter kalsonger fattar ni inte att kunder skiter i er när ni håller på som det brann och byter färger inom ett dygn ta och bli lite mera seriösa .
Canyon skriver att det kommer nya cyklar på måndagar, det stämmer absolut inte, de kan dyka upp när som helst.