Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hans uttal på descent är lite kul också ;)Barts uttal på ord med u i är "intressant" - bumpy, pumptrack, ...
Hans uttal på descent är lite kul också ;)
Om man bortser från rejset om förstaplatsen!Grymt kört av Jenny. Roligt race att titta på.
Ganska mäktigt ryck Jenny la på när hon hakade av Neff. Drog ifrån 12 sekunder i den backen.
Sen ska man väl i ärlighetens namn säga att Lecomte förmodligen kunnat pressa ut ett par sekunder (eller mer) om det behövts.![]()
Verkade sätta bästa tid av alla i racet på sista varvet så ja, lagom ryck ?
Vi har haft några från nederländerna på jobbet så jag känner igen tendenserna. Dock känns Bart mer extrem uttalsmässigt än i alla fall de två. Annars anses väl nederländare generellt vara rätt bra på engelskt uttal om jag förstått det rätt.Ja, stark nederländsk sätt i sin uttalande.
Jo precis, men jämfört med närmsta konkurrent till Jenny som också hade lyxen att gasa på på sista varvet så var hon ändå 13s snabbare än Stigger & Neff. Men japp, Lecomte utklassade alla ?Sen ska man väl i ärlighetens namn säga att Lecomte förmodligen kunnat pressa ut ett par sekunder (eller mer) om det behövts.
Håller helt med.Jo precis, men jämfört med närmsta konkurrent till Jenny som också hade lyxen att gasa på på sista varvet så var hon ändå 13s snabbare än Stigger & Neff. Men japp, Lecomte utklassade alla ?
Yes ?Blev Jenny tvåa eller?
Hon var ju iskall på slutet och tog det väldigt lugnt ?Grymt cyklat av Jenny, och perfekt koll på sin kapacitet!
Vi har haft några från nederländerna på jobbet så jag känner igen tendenserna. Dock känns Bart mer extrem uttalsmässigt än i alla fall de två. Annars anses väl nederländare generellt vara rätt bra på engelskt uttal om jag förstått det rätt.
Första gången jag var i Holland på jobb så tog det ett tag att fatta vilken fuse de pratade om
Tyckte de sa något i gårdagens sändning om extremt tekniska utförskörningar.Har någon koll på os-banan? Gynnar den också en extremt stark klättrare, eller är det mer teknik/slätdrag?
Kollade sammandraget. Imponerande insats, igen. Tror det kan spraka till i OS.
Såg på insta att Team 31 fick med sig Haley Batten ner i plurret också! Måste varit iskallt smältvatten där! ? Hårdingar! ?Vilken prestation idag av Jenny! Cyklar snabbt som en motorcykel med leende på läpparna och badar som en isbjörn i kalla bergsbäckar (instagram). Strålande. Sommar när det är som bäst.