Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tolkar det här som att ni bara vill få det att låta svårt ;)Henrik83 sa:clara sa:Hur döds har ni tänkt er riktigt? Man blir väldigt uppskrämd av beskrivningen. Har kört ESS Gesunda i höstas (med några B-linjer) och Glasberga (med några kycklinglinjer) men mina nerver klarar inte de svarta banorna i Flottsbro. Var på skalan ligger detta? Kommer det finnas B-linjer?
Förmiddagen viks åt fri träning & då kan man i lugn & ro kolla på de olika sträckorna.
Inga B-linjer kommer finnas. Upplever man det som läskigt går det dock förhållandevis bra att kliva av cykeln & köra walk of shame på de (få) utmärkande platserna.
Alfakrull sa:Jag tolkar det här som att ni bara vill få det att låta svårt ;)
Henrik83 sa:Alfakrull sa:Jag tolkar det här som att ni bara vill få det att låta svårt ;)
Det är ju så fantastiskt individuellt vad folk tycker är (för) svårt eller inte. Är man osäker inför gap-hopp? Dropp till platt? Stora stenkistor? Branta nedfarter? Men klev man av cykeln på förra SBR’ets SS5 så lär man förmodligen göra det även nu, typ på den nivån. Men att avstå en ev. anmälan för att man är nervös att inte kunna cykla allt är jättefel! Faktiskt.
Kom & testa, är det för utmanande, kliv av biken. Det är ju knappast nån prestige på ett SBR.
clara sa:Hur döds har ni tänkt er riktigt? Man blir väldigt uppskrämd av beskrivningen. Har kört ESS Gesunda i höstas (med några B-linjer) och Glasberga (med några kycklinglinjer) men mina nerver klarar inte de svarta banorna i Flottsbro. Var på skalan ligger detta? Kommer det finnas B-linjer?
Mini_me sa:clara sa:Hur döds har ni tänkt er riktigt? Man blir väldigt uppskrämd av beskrivningen. Har kört ESS Gesunda i höstas (med några B-linjer) och Glasberga (med några kycklinglinjer) men mina nerver klarar inte de svarta banorna i Flottsbro. Var på skalan ligger detta? Kommer det finnas B-linjer?
En sak som jag klart underskattat är att faktiskt gå och titta på saker man anser vara "läskigt". Att få stå och fundera på en sån sak och kolla vinklar , hur andra kör mm gör underverk.
Och att gå en snutt kanske ger pepp åt nån som tittar på för att dom i sin tur inte "vågade" för att dom inte ville vara den som gick nåt svårt hinder. Dvs led genom exempel :)
Jag är feg och kommer säkert gå nåt om det är för crasy :)
clara sa:Har ——— vunnit motionsklassen överlägset på ————— ESS Gesunda i höstas men mina nerver klarar inte de svarta banorna i Flottsbro. Var på skalan ligger detta? Kommer det finnas B-linjer?
H. sa:Angående racet så skulle det vara kul att vara med, ska se vad jag kan göra med planeringen.
Haha!jofahjalm sa:Nu är det maj, kom in i matchen :D
Mini_me sa:clara sa:Hur döds har ni tänkt er riktigt? Man blir väldigt uppskrämd av beskrivningen. Har kört ESS Gesunda i höstas (med några B-linjer) och Glasberga (med några kycklinglinjer) men mina nerver klarar inte de svarta banorna i Flottsbro. Var på skalan ligger detta? Kommer det finnas B-linjer?
En sak som jag klart underskattat är att faktiskt gå och titta på saker man anser vara "läskigt". Att få stå och fundera på en sån sak och kolla vinklar , hur andra kör mm gör underverk.
Och att gå en snutt kanske ger pepp åt nån som tittar på för att dom i sin tur inte "vågade" för att dom inte ville vara den som gick nåt svårt hinder. Dvs led genom exempel :)
Jag är feg och kommer säkert gå nåt om det är för crasy :)
milnik sa:Finns det plats för en till? i så fall paxar gärna en startplats!
Johge sa:Newbie här...Är det bara att anmäla sig eller behöver jag nåt för att kunna vara med? Ja alltså utöver cykel å skydd?
glatt humör går att ordna:)Roger_Edvinsson sa:Johge sa:Newbie här...Är det bara att anmäla sig eller behöver jag nåt för att kunna vara med? Ja alltså utöver cykel å skydd?
Cykel, skydd och ett glatt humör är allt som krävs.
Mini_me sa:Om man swishat för start men inte för det andra , vad sker då? Start eller blir man typ bumpad från allt?
Roger_Edvinsson sa:Mini_me sa:Om man swishat för start men inte för det andra , vad sker då? Start eller blir man typ bumpad från allt?
Har du swishat för start så är du ju redo för race. ?
SBR-ID är ger dig rabatt på startavgiften och vissa andra förmåner, men kommer aldrig krävas för att få köra.
Peter Roxhed sa:Swishat! Hoppas anmälan inte hunnit stänga?