[VIH] Lance i TdF igen, en groda?
elmaco skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Fast det där med fransmännen, kanske läge att
> tagga ner lite... Tro det eller ej, men det finns
> nog fransmän som inte bryr sig om var vinnarna
> kommer ifrån. Indurain, som också ägd Touren
> ett bra tag, blev inte hatad för det.
Och det handlar säkert mest om hur Lance är som person. Kanske inte riktigt lika ödmjuk som andra cyklister. Visserligen är flera Italienska stjärnor inte heller riktigt ösmjuka men man kan liksom ha överseende med dem. Det hör på något sätt till de stora italienska divorna.
Känns som om Lance kunde gå över lik för att få sin vilja igenom. Finns något litet osympatiskt drag hos karln.
Lätt att förstå att jag inte heller är överdrivet förtjust i hans sätt. Men jag är djupt imponerad av hans prestationer.
-------------------------------------------------------
>
> Fast det där med fransmännen, kanske läge att
> tagga ner lite... Tro det eller ej, men det finns
> nog fransmän som inte bryr sig om var vinnarna
> kommer ifrån. Indurain, som också ägd Touren
> ett bra tag, blev inte hatad för det.
Och det handlar säkert mest om hur Lance är som person. Kanske inte riktigt lika ödmjuk som andra cyklister. Visserligen är flera Italienska stjärnor inte heller riktigt ösmjuka men man kan liksom ha överseende med dem. Det hör på något sätt till de stora italienska divorna.
Känns som om Lance kunde gå över lik för att få sin vilja igenom. Finns något litet osympatiskt drag hos karln.
Lätt att förstå att jag inte heller är överdrivet förtjust i hans sätt. Men jag är djupt imponerad av hans prestationer.