Tucker black
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tucker black sa:Undrar vad det ska vara för öl när det här ska skruvas ihop... ?
Tucker black sa:Undrar vad det ska vara för öl när det här ska skruvas ihop... ?
Nä, dom är till min Cube.Miracle sa:Tucker black sa:Undrar vad det ska vara för öl när det här ska skruvas ihop... ?
Hur går det? :)
Är det fatbiken som ska ha dessa prylar?
frid!
???Vernersson sa:Tucker black sa:Undrar vad det ska vara för öl när det här ska skruvas ihop... ?
Personligen hade jag utan att tveka valt denna.
https://www.systembolaget.se/dryck/ol/new-belgium-fat-tire-8817615
Lättare bromsskivor ser jag. Du kan väl avlägga en rapport när du prövat dom.EdvinJ sa:Före
Efter
Är är gränsfall om det är en uppdatering men jaja:)
Mini_me sa:? Ny Lyrik RC2 ?
Jimel sa:Ja ska bli spännande att prova, synd att det är så kallt just nu bara ?
Martinmat sa:Jimel sa:Ja ska bli spännande att prova, synd att det är så kallt just nu bara ?
Tål inte styret kyla?! ?
Stumpy sa:Från en Arione till en Arione?
Var det färgen som störde, eller ville du ha mindre hal yta?
Cannondale jekyl 1000 sa:Uppgraderade verktygslådan?
Plus att man låta den ligga inställd på ett moment, utan att ”skadas”. Finns många fördelar med Stahlwille.AX3L sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Uppgraderade verktygslådan?
Intressant momentnyckel! Verkar smart med utbytbara huvuden så man kan sätta kråkfötter etc direkt på utan adapter. Premium!
Precis. Har drömt om en egen stahlwille i många många år så det var på tiden nu. Får väl bli en modell större också någon gång i framtiden. Verktyg ska man inte snåla med.weldion sa:Plus att man låta den ligga inställd på ett moment, utan att ”skadas”. Finns många fördelar med Stahlwille.AX3L sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Uppgraderade verktygslådan?
Intressant momentnyckel! Verkar smart med utbytbara huvuden så man kan sätta kråkfötter etc direkt på utan adapter. Premium!
Manurhin2 sa:Eftersom det inte bara är cyklar i tråden så fortsätter jag på Wattbiketemat .
Går lättare och lättare så fixat lite extra motvind , börjar nog närma sig färdigt ( förutom alla kablar och uppallad fläkt och......)
Provkört än? Monterar du själv eller har du lämnat iväg den?Jensen sa:Liten uppgradering av leftyn
Cannondale jekyl 1000 sa:Provkört än? Monterar du själv eller har du lämnat iväg den?Jensen sa:Liten uppgradering av leftyn
Bengt-re sa:Manurhin2 sa:Eftersom det inte bara är cyklar i tråden så fortsätter jag på Wattbiketemat .
Går lättare och lättare så fixat lite extra motvind , börjar nog närma sig färdigt ( förutom alla kablar och uppallad fläkt och......)
Det där riktigt seriöst!
Jensen sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Provkört än? Monterar du själv eller har du lämnat iväg den?Jensen sa:Liten uppgradering av leftyn
Inte provkört. Dröjer nog minst två veckor, återmonterade gaffel så sent som igår kväll (bara banka i kolfiberröret o på med stammen, minns första gången, då det typ tog 30 min och nu 5min).
Racingbikesweden Sweden installerade i samband med grundservicen som det var dax för. Tanken har slagit en att skaffa casletool för egen service. Men kände att detta ändå varit överkurs just nu. Så lika bra att lämna bort (slabba i lägenhet ä inte heller optimalt).
Han tog ju för övrigt bort två token med, så frågan ä om man kommer kunna skilja på vad som beror på ventilen och på två mindre token.
Cannondale jekyl 1000 sa:Jensen sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Provkört än? Monterar du själv eller har du lämnat iväg den?Jensen sa:Liten uppgradering av leftyn
Inte provkört. Dröjer nog minst två veckor, återmonterade gaffel så sent som igår kväll (bara banka i kolfiberröret o på med stammen, minns första gången, då det typ tog 30 min och nu 5min).
Racingbikesweden Sweden installerade i samband med grundservicen som det var dax för. Tanken har slagit en att skaffa casletool för egen service. Men kände att detta ändå varit överkurs just nu. Så lika bra att lämna bort (slabba i lägenhet ä inte heller optimalt).
Han tog ju för övrigt bort två token med, så frågan ä om man kommer kunna skilja på vad som beror på ventilen och på två mindre token.
Intressant. Jag skickade också till racingbikesweden. Det blir nog provkörning till helgen. Volympluttarna är lätta att sätta tillbaka om du skulle vilja pröva. Bara vända gaffeln upponer, släppa ur luften och lossa bottenpluggen. Jag hade plockat lös en redan tidigare men nu var båda ute.
Vad väger ditt styrrör?