Tomas m
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man får väl skoja lite, det är ju ändå fredag? ;)NickPick sa:SocialGimp sa:Less is more! Sätt även en ovalklinga fram, det motsvarar ytterligare 2-3 växlar.Tomas m sa:Våga vägra 12 delat...
11-46 10 delat, bara kört 1 tur men inte saknat någon växel än?
Men någon måtta får det väl vara. Sluta hitta på.
Intressant tanke att "down-siza". Funkar väl bättre till enduro än XC. Jag gissar att fördelarna är lägre vikt (har ej jämfört), bättre/mer robusta växlingar.Tomas m sa:
mikipedia_ sa:
Jimel sa:mikipedia_ sa:
Nu jävlar, fått bonus? ?
NickPick sa:SocialGimp sa:Less is more! Sätt även en ovalklinga fram, det motsvarar ytterligare 2-3 växlar.Tomas m sa:Våga vägra 12 delat...
11-46 10 delat, bara kört 1 tur men inte saknat någon växel än?
Men någon måtta får det väl vara. Sluta hitta på.
mg25 sa:Har precis fått hem nya ramen. Färgen skiftar lite beroende på hur ljuset ligger på ramen.
SocialGimp sa:Vad kostar en sådan gaffel? Vilken slaglängd är det och har du möjligtvis även vikt på den? Är du nöjd med den?
Många frågor! ;) Är själv i valet o kvalet nämligen om jag behöver ngt nytt men tycker det är för dyrt med gafflar för att det ska vara värt en uppgradering jämfört med att byta hoj helt o hållet.
fred_sv sa:Lite nytt godis till vinterprojektet.??
Lejon sa:Nästan tre hekto bort. Kostnad: en tusenlapp (beg styre, ny stam).
Det ante mig att nån skulle påpeka det!Makten sa:Lejon sa:Nästan tre hekto bort. Kostnad: en tusenlapp (beg styre, ny stam).
Ska du verkligen köra utan grepp på nya styret?
OEM-förpackning = lägre pris.Maakus sa:Spännande med broms som levereras i påse.
aribr sa:Inte en uppgradering egentligen men kortare vevar kommer förhoppningsvis minnska antalet pedalslag.
Hehe!bjorkkis sa:Bild på blockflöjten :)