D
Deleted member 43681
Guest
Visa din uppgradering
Men ändå svårt att hitta nåt som är mindre fult bland alla andra fula skärmar. Man får försöka tänka att skönheten kommer inifrån och genom sättet att vara.
?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men ändå svårt att hitta nåt som är mindre fult bland alla andra fula skärmar. Man får försöka tänka att skönheten kommer inifrån och genom sättet att vara.?
Fräsch hoj! Vilken ram är detta?Ett set 27,5”/650b-hjul med 2,1” Schwalbe Thunder Burt. Lätt bästa uppgraderingen hittills! Visa bilaga 458015Visa bilaga 458016
Tack! Det är en Checkpoint ALR 4 strl. 54 från 2019 i grunden.Fräsch hoj! Vilken ram är detta?
Gammal kärlek rostar aldrig och här visar du på att även ny kärlek inte rostar.
Porr...
Vad är det för storlek på Miayata?Från en Miyata 1000 till Brother Kepler. Uppgradering totale.
Vad är det för storlek på Miayata?
Sikken tur för dig, tyckte den såg mindre ut men som vanligt så är det inga småvuxna miyata tourers därute :)Den är 58 cm.
Faktum är att den ändå är för stor för mig – jag måter 175 så krullstyre funkar inte. Min devis är en in en ut så Miyatan hamnar kanske i en säljtråd inom kort.Sikken tur för dig, tyckte den såg mindre ut men som vanligt så är det inga småvuxna miyata tourers därute :)
Du fick med rätt mycket ? men det är några fler delar ?Handtag, sadel, däck, hjul, tubelessventiler, sadelstolpe, bromsskivor, bromsar,
Bakväxel och kassett. Gissar på växelreglaget också. Kedjan är också bytt.Nu är jag klar (tror jag) med vinterns uppgraderingar ? vad tror ni? Hur många kan ni hitta? (vissa betydligt svårare att se än andra)Visa bilaga 469449Visa bilaga 469450
Nu är nästan allt med ? en sak är lätt att se, en rätt svår och några små omöjliga ?Bakväxel och kassett. Gissar på växelreglaget också. Kedjan är också bytt.
Yes!Framdrev också.
Haha ja det också men vevlager är svårt att se ?Omöjliga= ny luft?
Sadelstolpe, sadel, styre, stam, grepp, bromsar, skivor, hjul, däck, ventiler, däckinserts, bakväxel, kassett, kedja, växelvajer+höljeNu är jag klar (tror jag) med vinterns uppgraderingar ? vad tror ni? Hur många kan ni hitta? (vissa betydligt svårare att se än andra)Visa bilaga 469449Visa bilaga 469450
Det var nog allt ? ja trigger också men det ingår väl kan jag tyckaSadelstolpe, sadel, styre, stam, grepp, bromsar, skivor, hjul, däck, ventiler, däckinserts, bakväxel, kassett, kedja, växelvajer+hölje
MEN VAD VÄGER DET?!?!Köpte mig Wolf Tooth Encase Bar Kit för att gå ett steg närmare full utrustning utan väska vid cykling!
Dyrt men så värt det!
Visa bilaga 469508
Nu ska du få höra något helt fantastiskt; Det skiter jag i!MEN VAD VÄGER DET?!?!