Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag klickar också ur.... glömmer hela tiden att spänna pedalerna men det är kanske nya klossar jag ska haVilken uppgradering! Men nya klossarna på mina trail-skor kan jag hoppa igen med min stig-HT utan att vara rädd att klicka ur. Tänkte redan att byta mina PD-M530 pedalarna, som verkade sliten, mot något bättre men kam på att det kanske var tid att byta klossarna som jag satte på (begagnade) skor när jag köpte för fem år sen.
(Skorna själva är också rätt sliten. Jag har ett reservoar, men inte i lika fin färg som dessa. Och de funkar fortfarande bra.)
Visa bilaga 782258
Jag klickar också ur.... glömmer hela tiden att spänna pedalerna men det är kanske nya klossar jag ska ha
Antar att du testade att spänna?
vad är det för dropperreglage?Push on > lockon
Ujj, cannondale orginal? Helt okej!vad är det för dropperreglage?
Nu får du bara fixa vajersläpparreglaget på bromsen!Den till vänster är det nya däcket.
Rost menar du?Nu får du bara fixa vajersläpparreglaget på bromsen!
Den svarta ”spaken” där vajern sitter fast ska vara nedåt när man cyklar och uppåt (som du har på bilden) när man ska ha av hjulen.Rost menar du?
Rost menar du?
Ja, verkligen. Den är orörd sedan inköp, och med smala däck är det inga problem med att få ut däcket.
Vad kostar det nu för tiden? Tittade just på woolftooth som alternativVisa bilaga 792021
Lillkillens hoj slackades ut två grader med hjälp av ett works angleset , det han var mest nöjd med var dock ”oilslick”spacern![]()
1100 å 315kr i tullVad kostar det nu för tiden? Tittade just på woolftooth som alternativ