Visa din uppgradering
bjorkkis sa:Bild på blockflöjten :)
Grymt clean styrstam, vad är det för nån?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bjorkkis sa:Bild på blockflöjten :)
Nypåmtb sa:bjorkkis sa:Bild på blockflöjten :)
Grymt clean styrstam, vad är det för nån?
Minsta bild jag har sett. Har du ingen större så man kan se lite detaljer?lmoberg sa:
Martinmat sa:Före
Efter
Byggt nya 29” hjul med dt350 nav,
Makten sa:Martinmat sa:Före
Efter
Byggt nya 29” hjul med dt350 nav,
Skaplig lättning av kassetten där! Och osynliga skivor måste vara dyrt? :-))
Edit: Bra uppgradering med rätt vitbalans i andra bilden också:-)
simson sa:Kass bild men ”äntligen”?
Vem cyklar ens på en RC2 numera?Mini_me sa:simson sa:Kass bild men ”äntligen”?
Oh nice! En RC2 eller en Ultimate?
Najs, hur styr du droppern? GRX eller separat reglage?Nuså, sist jag cyklade monstercross i skogen så höll jag på att OTB'a för att sadeln var så hög. Det problemet blir ett minne blott dock nu. Sedan blir det också noll offset! För att kompensera lite för den högre vikten blev det också en lättviktsversion av sadeln med titanrails :) +2 hekto på stolpe, -1 hekto på sadel =1 hekto för nöjesfaktorn! Lätt värt :)
Visa bilaga 401688
separat reglage. Har fixat det lite tillfälligt och är osäker på hur jag egentligen vill ha det. Så det blev en ny tråd om det nu bara för det :)Najs, hur styr du droppern? GRX eller separat reglage?
Now that is a beautiful carbon bar!!!
Visa bilaga 404045
Nya hjul till Cinellin. Bort med snön nu bara! Första gången med TL på landsväg - spännande!
Ja har singelklinga fram så mobba inte mtb-kassetten.
Och du tycker att den jättekakan är snyggare än skivor? ?
Kört dem något än?Efter att ha browsat nätet i ett par veckor och läst otaligt många reviews och forum så slog jag till på ett par prisvärda hjul från Hunt. Återstår och se hur de håller, men väldigt fin låda, tillbehör och grym kundservice.
Kört dem något än?
Tyvärr bara en gång. Sen drog jag på mig diskbråck som jag kämpat med ett tag. Tror dock inte det var hjulens fel ? Så lite för tidigt med någon recension tyvärr.
Oki! Trist, men det går fler tåg. Fina var de iaf!