Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sweet. Vilka hjul är det?Förmodligen sist på detta men kör nu tubeless även på landsvägscykeln.
Förvånansvärt smidigt och bra så här långt.
Visa bilaga 416112
//j
Från Österrikiska Xentis.Sweet. Vilka hjul är det?
Pumpen är kalibrerad för normaltryck vid havsytan. Det är det vid tillfället rådande högtrycket som ger utslag. ?Ny pump som inte visar noll tryck?
Hittar ingen reset knapp.
Känns ju bara sådär ..får kolla det där 5år garanti som står på kartongVisa bilaga 416824Visa bilaga 416825
Lite färg matchning, testar deathgrips och bytt upp gaffeln till en factoryVisa bilaga 419963
Skickade storpump retur och fick pengar tillbaks nu.Pumpen är kalibrerad för normaltryck vid havsytan. Det är det vid tillfället rådande högtrycket som ger utslag. ?
SKS har väl aldrig fel? ?
Precis monterat den nya SID 120mm med 35mm gaffelben. Så, numera är hojen en Epic EVO.
Köpte på R2-bike: https://r2-bike.com/ROCK-SHOX-Suspe...-120-mm-BOOST-44-mm-Offset-tapered-black-2021går i tankarna att göra samma uppgradering senare denna säsong.
vad kostar den nya sid’en, har inte sett något pris?
Det är för klämman till styrhuvudet väl. Jag menar klämman till själva styret. Den har två skruvar och inte fyra som på vanliga stamar. Jag var inte riktigt tydlig där.Står det inte precis ovanför?! MAX 5NM?
Fin cykel. Gillar cyklar som har lite personlighet med olika färglada färger. Har tröttnat på helsvart, matt, stealth och sånt. Skittråkigt.Nya däck från Pirelli åkte på. Mycket nöjd efter 2 rundor. Ska bli fint att köra dessa denna säsong Visa bilaga 416104Visa bilaga 416105Visa bilaga 416106Visa bilaga 416107
Ska den gå väg eller MTB? Sugen att höra hur mtb dynamics fungerarEn plushoj behöver plusdator. Så jag uppgraderade till en Garmin Edge 1030 Plus! :)
![]()